het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Visaton, zonder Visaton drivers....
Ding staat al erg lang op MP te koop.
Ding staat al erg lang op MP te koop.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Rondkijken waar ik mijn nieuwe Hakko die ik morgen krijg zag staan ergens in een hoekje. Ik adviseer deze verkoper. Komt meteen met een redelijke prijs en is echt old-school in contact. Ik denk dat daar een schat te vinden is... //www.marktplaats.nl/u/zeguers/4972183/
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ze zijn nu gratizzz maar wel afhalen in Amstelveen.SARK schreef: ↑za 26 mar 2022, 12:08https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... -en-centrr
Amstelveen
€ 15,-
Sony ES SS-MS7 Pascal speakers
2x surround op stands en 1x center
Deze zijn van mijn zwager, ik durf zijn hand er voor in het vuur te steken dat ze 100% in orde zijn.
Eventueel kan ik iets betekenen om ze op te sturen.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
En ze zijn weg ...SARK schreef: ↑za 02 apr 2022, 11:24Ze zijn nu gratizzz maar wel afhalen in Amstelveen.SARK schreef: ↑za 26 mar 2022, 12:08https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... -en-centrr
Amstelveen
€ 15,-
Sony ES SS-MS7 Pascal speakers
2x surround op stands en 1x center
Deze zijn van mijn zwager, ik durf zijn hand er voor in het vuur te steken dat ze 100% in orde zijn.
Eventueel kan ik iets betekenen om ze op te sturen.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Doos met ampère meters en volt meters nieuw en gebruikt
https://www.marktplaats.nl/v/hobby-en-v ... n-gebruikt
CSS TRIO8 woofer 8 inch
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... fer-8-inch
https://www.marktplaats.nl/v/hobby-en-v ... n-gebruikt
CSS TRIO8 woofer 8 inch
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... fer-8-inch
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Doet een QuantAsylum het niet minstens zo goed tegenwoordig?
Idem voor een goede USB geluidskaart, SNR beter dan 120dB en vervorming van 0.0001% THD+N is niks meer tegenwoordig met een samplerate van 384kHz of zelfs 768kHz voor echt een fractie van de prijs.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Gezien de biedingen (momenteel € 1050) lijkt niet iedereen daar zo over te denken?
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dat kan ook aan hun manier van denken liggenVintageHarry schreef: ↑vr 15 apr 2022, 18:57Gezien de biedingen (momenteel € 1050) lijkt niet iedereen daar zo over te denken?
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Laatste keer dat ik daar naar keek hadden ze flinke problemen met leveren.
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Philips Variac 2,5A voor 50 euro
https://www.marktplaats.nl/v/hobby-en-v ... ilips-2-5a
en een Philips 8A versie voor 80 euro
https://www.marktplaats.nl/v/hobby-en-v ... philips-8a
https://www.marktplaats.nl/v/hobby-en-v ... ilips-2-5a
en een Philips 8A versie voor 80 euro
https://www.marktplaats.nl/v/hobby-en-v ... philips-8a
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik ben al een tijdje op zoek naar een gebruikte variac voor een nette prijs, maar het valt me nog tegen wat er voor die dingen tweedehands gevraagd word.
Een nieuwe is te krijgen vanaf 65 Euro.
Een nieuwe is te krijgen vanaf 65 Euro.
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dan is 50 euro voor een degelijke Philips nog steeds minder dan 65 euro voor rommel.
viewtopic.php?p=1997911
Misschien is dat wat?
Moet nog wel kastje omheen en metertje bij.
(Ik heb evt nog wel een metertje misschien)
https://www.marktplaats.nl/v/doe-het-ze ... immerstate
viewtopic.php?p=1997911
Misschien is dat wat?
Moet nog wel kastje omheen en metertje bij.
(Ik heb evt nog wel een metertje misschien)
https://www.marktplaats.nl/v/doe-het-ze ... immerstate
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... versterker
Voor de klusser.
Echt geen verkeerde versterker.
Voor de klusser.
Echt geen verkeerde versterker.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Uit de oude doos: https://www.marktplaats.nl/v/hobby-en-v ... rkers-1977
Ik herinner me dat ik dit boekje ooit eens uit de bieb had geleend. Toen al zwaar achterhaald, maar toch leuk om weer eens terug te zien.
Ik herinner me dat ik dit boekje ooit eens uit de bieb had geleend. Toen al zwaar achterhaald, maar toch leuk om weer eens terug te zien.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... d2905-9700
Mooie prijs voor een van de beste tweeters ooit geproduceerd.
Mooie prijs voor een van de beste tweeters ooit geproduceerd.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Daar heb ik ook nog een paartje van liggen. In doos.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Zeker een mooie tweeter!
In combinatie met een Alu woofer van Seas is er iets moois mee te maken!
In combinatie met een Alu woofer van Seas is er iets moois mee te maken!
