ik was vandaag bij een vintage audio reparateur, en zag daar dit deck
een mega cassette!
Het bleek te gaan om de ELCASET, een open reel tape in een cassette
[ Bekijk op youtube ]
ELCASET
Moderator: Beheerdersteam
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: ELCASET
Ja, dat is leuk vintage spul, een (audio)kennis van me had er een aantal jaren geleden eens twee op de kop getikt. Klonken prima! Maar sindsdien is (net al bij veel ander spul) de prijs voor zoiets flink opgelopen
En cassettes hiervoor zijn ook redelijk zeldzaam.
Re: ELCASET
Leuk! Ja, ook Sony prutste wel eens wat waar geen behoefte aan was
Ohw ja, Sony had er ook een portable versie van voor reporterwerk. Was wel een heel mooi ding! Maar onbetaalbaar, ik meen iets van rond de 3K Hollandse Florijnen destijds.
