Bestaat dit apparaat?
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Bestaat dit apparaat?
Gents,
Ik heb een kastje nodig dat bevat: a) een passieve, bronkeuze schakelaar, b) een PU voorversterker en c) een hifi kwaliteit bluetooth ontvanger. Kan ik dit op de kant-en-klaarmarkt krijgen? Anders moet ik even aan de klus!
Mvg, Paul
Ik heb een kastje nodig dat bevat: a) een passieve, bronkeuze schakelaar, b) een PU voorversterker en c) een hifi kwaliteit bluetooth ontvanger. Kan ik dit op de kant-en-klaarmarkt krijgen? Anders moet ik even aan de klus!
Mvg, Paul
Re: Bestaat dit apparaat?
Hee, dat klopt. Staat in de verkeerde afdeling bij de Franse vrienden blijkbaar.
Ik ga toch maar eens kijken of ik niet zelf een paar modules in een kastje kan monteren. Zo ingewikkeld is het ook weer niet!
Mvg, Paul
Mvg, Paul
Een Argon Audio SA1 heeft wat je noemt, behalve dat de bronkeuzeschakelaar niet passief is. Die is automatisch en is daarnaast te bedienen door het indrukken van de volumeknop. Bluetooth aptX HD en AAC.
Er staat me bij dat forumlid Motoindo een tijdje geleden een klein kastje liet zien waar hij enthousiast over was. zat ook een bleutooth ontvanger in, volume regelaar, en kostte iets van 50 a 60 euro op Ebay of Aliexpress.
Alleen een phonotrap zou er dan apart bij moeten.
Alleen een phonotrap zou er dan apart bij moeten.
Ik ben een paar dagen niet online geweest, maar zie een paar heel bruikbare nieuwe tips. Veel dank!
Mvg, Paul
Mvg, Paul