een viertal jaar geleden heb ik deze prachtige eindversterker overgekocht van knuisje.
Zoals je misschien nog weet heeft hij de versterker-componenten ingebouwd in de behuizing van een Sansui R30 versterker.
Alle bouw-info staat in deze topic: viewtopic.php?p=1745294#p1745294
Die versterker heeft hier een tijd gespeeld, maar sinds alweer een tweetal jaar beschik ik over een ander apparaat. Omdat het gewoonweg zonde is om deze mooie versterker in een hoekje te laten verkommeren, verkoop ik hem graag aan een andere liefhebber, en wat is er mooier om een versterker van een forumlid te verkopen aan een ander forumlid?
Ik heb er toen 180 euro voor betaald. De versterker is natuurlijk alweer vier jaar ouder. Wilt iemand er 150 euro voor geven?
hartelijke groeten,
Paul
