Hallo
Moderator: Beheerdersteam
Hallo
Ik heb me aangemeld omdat ik het leuk vind om met muziek bezig te zijn. In de loop der jaren steeds maar weer meer dingen aan het verzamelen geweest wat ik nu eens allemaal netjes wil gaan ordenen. Het meeste werkt niet meer of maar half. De bedoeling is om zelf dingen te gaan opknappen zodat uiteindelijk alles weer werkt. Er is genoeg te lezen op dit forum.
Groet Leon.
Groet Leon.
- douwebakker
- Berichten: 2172
- Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
- Locatie: Vledder Drenthe
- Contacteer:
