Ben Barry 49 jaar, en kom uit het mooie Zuid Holland.
Vroeger veel aan repareren gedaan van defecte receivers en tv’s.
Dit op hobbymatig niveau. Nu ik het helaas niet meer kan vanwege gezondheidsproblemen, maar met een andere hobby begonnen. Het luisteren naar muziek maar dan met oude receivers en speakers, of zoals ze dat zo mooi zeggen de vintage audio. Je begint met een simpel setje en eigenlijk wil je steeds beter en mooier geluid. En een verslaving is er dan zo ingeslopen.
Heb nu de speakers van Audiolab ontdekt, mooi spul met goed geluid en strakke bas, en tegen betaalbare prijzen.
Dus ik ben voorlopig nog niet uitgeluisterd…..
Even voorstellen
Moderator: Beheerdersteam
