weet niet goed waar ik deze moet zetten, dus als hij ergens anders moet - verhuis hem maar
ik ben niet zo actief op het forum - een poos jaren terug heel wat gelezen, dan ooit wat speakers gemaakt - nu zit ik met onderstaande vraag.
het is een vintage die een beetje TLC nodig heeft. de sub is gescheurd, een rustcap is weg. en ik kan me inbeelden dat de elektronica na 40 (?) jaar zijn tijd ook wel heeft gehad.
iemand een idee wat ik hiermee kan doen? Origineel stukken zoeken, of de kast gebruiken voor nieuwe drivers ? maar een MTW 3 weg is niet zo eenvoudig zelfbouw.
Betreft een B&W DM2 die ooit geschilderd is geweest en verder wat verkracht.... klink wel mooi en vooral ruim (staat veel te dicht op elkaar in mijn werkkamertje momenteel).
Ik ga voortaal veel meer van thuis uit kunnen/moeten werken, en dus kan ik wel een leuke set gebruiken in mijn home-office.
Vintage opnieuw maken?
Moderator: Beheerdersteam
Re: Vintage opnieuw maken?
Leuk, maar zoek een setje 2e hands op mp ofzo, deze zijn wel erg goed gebruikt zo te zien...
Re: Vintage opnieuw maken?
Ja of zoek iets wat meer in je huidige situatie past qua formaat, als dit geen grote emotionele waarde heeft…
Re: Vintage opnieuw maken?
Die moet je wel vervangen
Dat valt zeer eenvoudig te herstellen, nieuwe dustcap kopen bij Fred en de juiste lijm gebruiken
Nee hoor, dat spul kan nog prima werken
Misschien een opknapbeurt van de kast, dat kan ook erg veel plezier en voldoening geven
Re: Vintage opnieuw maken?
Is het dan niet praktischer om voor iets moderners en compacters te kiezen ?Bartman schreef: ↑za 12 mar 2022, 19:22
Betreft een B&W DM2 die ooit geschilderd is geweest en verder wat verkracht.... klink wel mooi en vooral ruim (staat veel te dicht op elkaar in mijn werkkamertje momenteel).
Ik ga voortaal veel meer van thuis uit kunnen/moeten werken, en dus kan ik wel een leuke set gebruiken in mijn home-office.
Er zijn hier zat ontwerpen te vinden die goed op een bureau passen.
