Tijdje terug kasten en fe103 speakers van een forumlid overgenomen. Inmiddels bezig deze hetzelfde uiterlijk te geven als zn grote broertjes.
Ze spelen eigenlijk best redelijk.
De fe103 naast zn grote broer.
Moderator: Beheerdersteam
