Man opgepakt tijdens filmen met drone van dames hockey team…
Het zou zomaar in de krant kunnen staan
Moderator: Beheerdersteam
Da’s precies wat ik dacht toen ik die smoorspoelen erin soldeerde, gevolgd door het beeld van een in z’n baard mompelende Anne die haast onverstaanbaar zegt: wordt wel een ijzerwinkel zo he?
Ja, ik heb 't niet zo met spoelen, de UGT is al erg genoeg.
Klopt, maar kennelijk wel een smakelijk recept!
Alleen op deze manier krijg ik er echt lage vervorming uit, de simulator en de praktijk zijn het wat dat betreft eens. Als ik de kathodeweerstand zoals normaal gebruikelijk aan GND knoop gaat de vervorming minimaal met een factor 4x omhoog.Ah!buis schreef:Voorversterker met pentode en fasedraaier met een (te) korte staart zodat 't ding uit evenwicht moet om (min of meer) gelijke uitgangen te krijgen.
Mooi he! Da’s ook mijn conclusie hoe dit werkt, verklaart ook waarom in de andere opzet de 6922 zo goed combineerde met de KT88’s in de eindtrap, twee keer op dezelfde manier krom de tegenovergestelde kant op is weer recht tenslotte.Ah!buis schreef:De stroom door de 6922 gaat van 1mA tot 6mA allesbehalve lineairmaar kompenseert misschien mooi het omgekeerde gedrag van de eindbuizen
Dit was een truc uit een oud handboek wat ik aan het doorspitten was, om bij HF meer gain te krijgen, dat werkt gezien de resultaten kennelijk wel. Zal morgen eens kijken of zonder deze C de HF oscillatie ook weg is, maar in mijn herinnering zat hij er voorheen ook al, alleen geen aantekening van gemaakt (=foei, ik weet het!).Ah!buis schreef:Tja, en dan is er de C21 (47p) die daar niet tegen- maar meekoppelt, veroorzaakt mogelijk de rare oscillaties.
Pakweg 125V inderdaad.Ah!buis schreef:En de anodespanning van de EF86, ??? zal wel iets van 120V zijn, schermrooster wat hoger.
Nee, dan ga ik reflecteren over de keuzes die ik heb gemaakt in het leven of filosoferen over thema’s zoals de zin van het leven en dan gaat mijn humeur er niet op vooruit. Iets met een minderwaardigheidscomplex enzo.Ah!buis schreef:Doe 't verder maar rustig aan, bedliggen went ook wel na een tijdje
Vooral dat laatste, hoe meer je weet hoe meer je je realiseert wat je (nog) niet weet.
Dat is kwakzalverij, dat is iets anders