Dat is nogal een zeer vaag begrip?Jawel, maar het is bedoeld voor interessante aanbiedingen.
het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Een beetje vooronderzoek kan geen kwaad inderdaad......
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Klikken hoeft trouwens niet meer.
Zo’n goede tip kon ik niet laten lopen.
Zo’n goede tip kon ik niet laten lopen.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dank je wel voor de tip Bert. Ik vind het leuk om met Solidworks te tekenen maar de "echte" licenties zijn voor privé gebruik volstrekt onbetaalbaar. Ik heb wel eens een gekraakte versie gehad, maar voel me daar ook niet prettig bij. Dus ik teken al enige tijd helemaal niet meer. De workstation PC die ik er voor had, staat sindsdien ook stof te vergaren. Dit is een leuke optie, ga ik eens nazien.OpaBert schreef: ↑zo 13 feb 2022, 13:24Ik weet niet of er veel mensen met Solidworks tekenen maar er is nu eindelijk een hobby tarief Daar heb ik heel fijn contact over gehad met een van verkoopster en een halfjaar gratis mogen tekenen met Solidworks in 2012 nu dus een studenten en hobby vriendelijke prijs![]()
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ja Fusion is gratis Daar staan alle tekeningen in een cloud
Vond het lastig er mee om te gaan
Ik heb met Solidworks heelveel getekend ook met een versie welke ( gratis was na een reparatie van een bestand )
Daarna een driekwart jaar met een studenten versie ,, maar de woordvoerder Dassault kon mijn situatie goed begrijpen en mijn 3 maanden versie nog een keer verlengd, maar toen was het echt klaar
Vond het lastig er mee om te gaan
Ik heb met Solidworks heelveel getekend ook met een versie welke ( gratis was na een reparatie van een bestand )
Daarna een driekwart jaar met een studenten versie ,, maar de woordvoerder Dassault kon mijn situatie goed begrijpen en mijn 3 maanden versie nog een keer verlengd, maar toen was het echt klaar
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik zag vanmorgen een Dynavox VR70E-2 te koop staan voor een nette vraag prijs
En een koopovereenkomst met de eigenaar
En ik heb hier gelezen dat de demping nog al beroerd is
Maar het is een leuke basis om aan te tweaken
Dat Autobias printje gaat er vast en zeker in , en evt ook een andere UGT als die echt zo slecht is
Maar zal wel een even duren voor ik hem ga halen maar al een heel aardige kerel aan de telefoon gehad ,
Die zijn er dus ook nok nog op MP
En een koopovereenkomst met de eigenaar
En ik heb hier gelezen dat de demping nog al beroerd is
Maar het is een leuke basis om aan te tweaken
Dat Autobias printje gaat er vast en zeker in , en evt ook een andere UGT als die echt zo slecht is
Maar zal wel een even duren voor ik hem ga halen maar al een heel aardige kerel aan de telefoon gehad ,
Die zijn er dus ook nok nog op MP
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Natuurlijk zijn er ook wel aardige mensen op MP, het is toch een soort afspiegeling van de maatschappij met zoveel kopers en verkopers.
Mooie aanwinst in ieder geval, krijg je weer iets om aan te knutselen
Mooie aanwinst in ieder geval, krijg je weer iets om aan te knutselen
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ja alleen ik heb een twee keer een nare ervaring gehad in 3 x dat ik wat kocht op MPVintageHarry schreef: ↑vr 18 feb 2022, 14:37Natuurlijk zijn er ook wel aardige mensen op MP, het is toch een soort afspiegeling van de maatschappij met zoveel kopers en verkopers.
Mooie aanwinst in ieder geval, krijg je weer iets om aan te knutselen![]()
En heeft me aardig wat € gekost honderden Harry
Eigen stomme schuld misschien maar was te goed van vertrouwen en soms is dat misplaatst
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4781
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Aan de akoestiek te zien:niet veel gebruikt.... 
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dat is voor mij wel heel erg dichtbij. Als ik ze moet bekijken voor iemand,
en eventueel verzenden dan hoor ik het wel.

en eventueel verzenden dan hoor ik het wel.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik kende ze alleen van Olaf en nu van Henkjan, maar blijkbaar zijn deze 15” Philipsen niet volledig uniek in NL:
https://link.marktplaats.nl/m1812036970
https://link.marktplaats.nl/m1812036970
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
voor wie ze wil kopen: deze rolranden lijken de juiste maat:VintageHarry schreef: ↑zo 20 feb 2022, 16:37Ik kende ze alleen van Olaf en nu van Henkjan, maar blijkbaar zijn deze 15” Philipsen niet volledig uniek in NL:
https://link.marktplaats.nl/m1812036970
https://www.repairyourspeakers.com/nl/r ... 5-10000072
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Philips kasten + filters + mids
Beschrijving
Staan in de weg. Aleen kast mids en filters
Gratis af te halen
Doetinchem
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... ips-kasten
Beschrijving
Staan in de weg. Aleen kast mids en filters
Gratis af te halen
Doetinchem
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... ips-kasten
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
audiofiele ps1
Sony Playstation 1 Audiophile Audiofiel SCPH-1002
€ 50,00
https://link.marktplaats.nl/m1789731263
Sony Playstation 1 Audiophile Audiofiel SCPH-1002
€ 50,00
https://link.marktplaats.nl/m1789731263
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
https://www.troostwijkauctions.com/nl/v ... 4-7928195/
Als je een voeding met wat meer power zoekt is dit een leuke. Hopen dat de prijs niet te ver omhoog schiet.
Als je een voeding met wat meer power zoekt is dit een leuke. Hopen dat de prijs niet te ver omhoog schiet.
