Dacht simpel
2 K kathode weerstand een 100 uF elco, 100 k Anode weerstand 4K7 rooster stop weerstand
Blok golf er op niet van onder
Enzo gaan klooien, 1K 820 ohm 560 ohm kathode weerstand en 47 K Anode weerstand 23 K
In het begin me blind gestaard op een perfecte blokgolf in en uit En ging er van uit als ik er een Sinus op zou zetten , dat het dan wel goed zou zijn
Dat is niet zo
Ook een stapel verschillende Condensatoren als uitkoppel condensator
In de overtuiging dat het wel wat verandering zou geven wat zichtbaar zou zijn
Ik werd zwaar teleurgesteld ik kon wel een lage vervorming maken van 0.2 % maar die Auricap of een goedkoop folie condensatortje
Het maakt geen fluit uit
Alweer niks van te meten
Ook de spanning op de Anode en Kathode verandert door de weerstanden te veranderen
Meeste versterking ook meeste vervorming
Helft ingangs spanning ook minder vervorming
Ik doe of iets fundamenteel iets fout of het is allemaal bullshit met die Dure HiEnd Condensatoren
Oh ja bij belasting naar 50 ohm gaat het ook mis Dat snap ik wel , maar gebruikte mn verstand ff niet
Het geeft misschien wat kwaliteit verbetering op het zien immers gouden schuinschrift letters is mooier dan gewoon blokletters in het zwart
Anne kun jij een versterkertje met ECC83 zonder terug koppeling en een met terug koppeling hier neer zetten waar ik wat mee
Kan puzzelen ?
in plaats van vooruit spoelen om reclames niet te hoeven zien op mijn 4K Televisie in full Collor
Het is nog steeds even vervelend
Moet ik ook nog op internet een Enquête invullen voor de leukste reclame