het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Wavecor subwoofer units drivers hifi audio
€ 70,00
https://link.marktplaats.nl/m1788729529 ... ialbuttons
€ 70,00
https://link.marktplaats.nl/m1788729529 ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Voor de Buizen mannen
Lijkt wat op alle buizen dozen uit die tijd
Zoals De Lafayette LA-224B
https://link.marktplaats.nl/m1804233224 ... ios_tablet
Ga er misschien een bod op doen omdat ik de Bocama Canwell en Wembley al heb
Lijkt wat op alle buizen dozen uit die tijd
Zoals De Lafayette LA-224B
https://link.marktplaats.nl/m1804233224 ... ios_tablet
Ga er misschien een bod op doen omdat ik de Bocama Canwell en Wembley al heb
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
2 Philips 9710M breedband luidsprekers
€ 25,00
https://link.marktplaats.nl/m1804658376 ... ialbuttons
€ 25,00
https://link.marktplaats.nl/m1804658376 ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Lamello, voor mij te ver helaas.
Lamellen frees
€ 30,00
https://link.marktplaats.nl/m1799862016 ... ialbuttons
Lamellen frees
€ 30,00
https://link.marktplaats.nl/m1799862016 ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Op de foto lijkt de whizzer cone op de aanhechting deels licht gekreukt. Als onder het spelen een onverlaat aan de hogetonenconus heeft gezeten, kunnen vezels tussen kleine en grote conus breken en functioneert de kleine niet goed meer. Misschien dat wat aangelengde houtlijm ter plekke een oplossing biedt.Henkjan schreef: ↑di 01 feb 2022, 23:392 Philips 9710M breedband luidsprekers
€ 25,00 https://link.marktplaats.nl/m1804658376 ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Is deze dichterbij?beijert schreef: ↑wo 02 feb 2022, 22:21Lamello, voor mij te ver helaas.
Lamellen frees
€ 30,00
https://link.marktplaats.nl/m1799862016 ... ialbuttons
https://www.marktplaats.nl/v/tuin-en-te ... ellenfrees
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dank je, maar ik zit meer aan de bovenkant van het land.
Die van 30,- is de Minilo van Lamello zelf. Dat is leuk speelgoed voor het geld (en een beetje onderhoud)
Die van 30,- is de Minilo van Lamello zelf. Dat is leuk speelgoed voor het geld (en een beetje onderhoud)
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Geen idee of het goed is, en of de prijs goed is,
maar voor degene die het andere topic niet volgen.....(Rigol)
https://www.htforum.nl/yabbse/index.php ... ;topicseen
maar voor degene die het andere topic niet volgen.....(Rigol)
https://www.htforum.nl/yabbse/index.php ... ;topicseen
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Maakt niet uit, hij stond toch niet meer te koop. 
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dayton audio Rss390hf 4 ohm 15”
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... f-4-ohm-15
Peerless XLS 830500
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... xls-830500
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... f-4-ohm-15
Peerless XLS 830500
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... xls-830500
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik krijg eigenlijk wel een beetje het idee dat dit topic de laatste zijn doel wat voorbij begint te schieten.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Hetkijkeenshoehandigikbenmetopgeslagenzoekopdrachtenopmarktplaatstopic?
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Tips voor koopjes op Marktplaats vind ik altijd interessant (sprak de hoarder in mij
), maar de opzet van dit topic is daar blijkbaar niet voor bedoeld?
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Jawel, maar het is bedoeld voor interessante aanbiedingen. Niet voor het volledige Marktplaats aanbod
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Of het interessant is verschilt per persoon toch?
Mij bevalt het prima zo in ieder geval.
Mij bevalt het prima zo in ieder geval.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Geen id of t richting mij is maar ik struin marktplaats wel eens af en als ik iets zie waarvan ik denk dat dat evt interessant is plaats ik dat.... Ik zie het immers te koop staan.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik weet niet of er veel mensen met Solidworks tekenen maar er is nu eindelijk een hobby tarief Daar heb ik heel fijn contact over gehad met een van verkoopster en een halfjaar gratis mogen tekenen met Solidworks in 2012 nu dus een studenten en hobby vriendelijke prijs 
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Autodesk bied een hobby en studenten licentie aan voor Fusion360 die zelfs gratis is.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
zolang er niet teveel gepost wordt dan is het prima toch - alle inhoudelijke reacties op het wel of niet van dit draadje . . .
