Even voorstellen.
Mijn naam is Theo.
Ik ben al jaren een audio freak.
Ik heb geen technische achtergrond, weet dus ook niets van weerstanden en condensators, maar heb wel via het blad "Audio &Techniek" van John van der Sluis mijn eerste versterker en mijn pijp luidsprekers gebouwd. Het was een verademing om naar te luisteren.
Ik ben op dit forum terecht gekomen door te zoeken naar de Ypsilon L-50 luidsprekers.
Groetjes vanuit het noorden van Nederland. Moi.
Even voorstellen
Moderator: Beheerdersteam
- douwebakker
- Berichten: 2172
- Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
- Locatie: Vledder Drenthe
- Contacteer:
