De sever draait goed, ik wil alleen nog bij die usb stick kunnen, en dan zou samba genoeg zijn.
Remote desktop zou ook moeten werken, maar doet dat ook niet. Voor beide dingen heb ik meerdere
stappenplannen doorlopen, maar helaas.
Nu maar even stoeien met Webmin dan.
