voorstellen en contacten gezocht regio nijmegen
Moderator: Beheerdersteam
voorstellen en contacten gezocht regio nijmegen
Hallo beste bouwers en liefhebbers,
Inmiddels ben ik een paar jaar lid van het forum maar geen actieve deelnemer geweest. Tot nu toe.
Nu wil ik om te starten graag elementaire reparaties / modificaties met draaitafels, versterkers en eventueel luidsprekers kunnen aanbrengen. Ik heb wel eens gesoldeerd, met hout of metaal bewerkt of iets in elkaar gezet maar de skills voor het meeste werk ontbreken me nog.
Daarom zou ik het leuk vinden om in contact te komen met iemand in de regio Nijmegen om uit te wisselen.
Hartelijke groeten, Walter
Inmiddels ben ik een paar jaar lid van het forum maar geen actieve deelnemer geweest. Tot nu toe.
Nu wil ik om te starten graag elementaire reparaties / modificaties met draaitafels, versterkers en eventueel luidsprekers kunnen aanbrengen. Ik heb wel eens gesoldeerd, met hout of metaal bewerkt of iets in elkaar gezet maar de skills voor het meeste werk ontbreken me nog.
Daarom zou ik het leuk vinden om in contact te komen met iemand in de regio Nijmegen om uit te wisselen.
Hartelijke groeten, Walter
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
Re: voorstellen en contacten gezocht regio nijmegen
hoi Walter, welkom (na 2½ jaar mag dat toch nog wel?)
Succes Walter
Er zijn er best wel lid in de buurt van nijmegen
Wat je ook kan doen eens kijken op MP wie daar veel versterkers te koop heeft staat en of Draaitafels, vaak zitten daar ook aardige lui bij , dan kun je al aan de waardering zien ,
Op marktplaats kun je ook berichtjes over en weer sturen
En Eventueel raad vragen
Er zijn er best wel lid in de buurt van nijmegen
Wat je ook kan doen eens kijken op MP wie daar veel versterkers te koop heeft staat en of Draaitafels, vaak zitten daar ook aardige lui bij , dan kun je al aan de waardering zien ,
En Eventueel raad vragen
Mja, vaak (niet altijd) zijn dat handelaren die denken dat ouwe zooi massief goud is en daar dus de hoofdprijs voor vragen.OpaBert schreef: ↑di 18 jan 2022, 17:54
En Eventueel raad vragen
Dan zou ik eerder als advies geven om eens bij wat kringloop winkels in de buurt rond te gaan snuffelen.
Daar kun je soms nog wel een een leuk koopje tegenkomen, alhoewel ze daar vaak ook wel de prijzen weten.
En namens mij ook welkom, bij deze.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Ook van mij welkom. Nijmegen, even denken Reinout woont vlakbij Nijmegen, rdv300b833 hier op het forum. Die doet wel eens wat met zelfbouw
Zoek z'n topics maar eens op.