Maar de Purifi versterkers die ik hoorde gaven toch een hele andere indruk dan in verwachte en dus werd er een interesse gewekt.
Even kijkend op het internet zijn er wat opties, de losse componenten komen bij Soundimports, de Purifi versterker van Audiophonics, de Purifi versterker van Daudio of een van de vele andere al gebouwde bakjes.
De zelfbouwer en de gierige Hollander in mij hadden een overleg en daaruit kwam een zoekopdracht op marktplaats
Afgelopen week popte er een interessante advertentie op en sinds dien ben ik de bezitter van wat componenten om een versterker te bouwen.
zie daar:
-1x Hypex SMPS1200A400
-2x Purifi 1ET400A
-2x Mircosim buffer met OPA1656
-en een deel van de benodigde bekabeling
Wat is wil gaan doen:
-het geheel moet in een mooie, goede behuizing komen. Van wat ik heb gezien is er niet veel koeling nodig voor deze versterker. Wat is goed en waar te halen? Ik heb al bij Audiophonics gekeken en dat vond ik mwa.
-ik zat in een ander topic te lezen over een stand-by schakelaar, dat wil ik graag implementeren
-graag zou ik ook de opties hebben om zowel RCA als XLR te hebben. De versterker van Audiophonics heeft dat maar die bordjes verkopen ze niet los. Ik krijg ze niet gevonden iig. Hoe zou ik dit kunnen doen?
-ik zoek nog een stekker om de net spanning aan te sluiten op de SMPS, deze zat er niet bij. Weet iemand welke stekker dit is en of deze ergens los te krijgen is?
-Laten we kijken hoe de Purifi omgaat met de Liionidas