het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Hebben jullie nooit het dilemma gehad dat er naar je “eerlijke” mening wordt gevraagd, maar als je die dan geeft …. 
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik zeg dan: Wil je een eerlijk of een diplomatiek antwoord?.
Daarmee heb je het antwoord al gegeven en toch niets gezegd.
Daarmee heb je het antwoord al gegeven en toch niets gezegd.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Wij kennen hier ook de uitdrukking, ingeval er een interpretatie verschil kan zijn,
" Wil je gelijk, of wil je geluk".
Dat maakt het ook wel duidelijk.
" Wil je gelijk, of wil je geluk".
Dat maakt het ook wel duidelijk.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Scan Speak Revelator 15M/4531K00
€ 100,00
https://link.marktplaats.nl/m1795134396 ... ialbuttons
Bij een is de litze onderbroken, is dat de verbinding met de conus/ spoel?
€ 100,00
https://link.marktplaats.nl/m1795134396 ... ialbuttons
Bij een is de litze onderbroken, is dat de verbinding met de conus/ spoel?
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ah helder! Dank.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Die zijn van een forumgenoot
Hij heeft nog meer mooi Lii spul te koop staan.
Off-topic, jammer dat ook de Fast-8 nu zo duur lijkt te zijn geworden, had die best eens willen proberen in mijn OB-project in plaats van de Visaton B200. Nog maar even verder sparen dan….
Off-topic, jammer dat ook de Fast-8 nu zo duur lijkt te zijn geworden, had die best eens willen proberen in mijn OB-project in plaats van de Visaton B200. Nog maar even verder sparen dan….
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Jep dat ben ik.
Voor een forum genoot wil ik best wat aan de prijs doen hoor harry
Voor een forum genoot wil ik best wat aan de prijs doen hoor harry
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Het was niet mijn bedoeling om aan je prijsstelling te twijfelen, Bas, excuses als dat zo overkwam
. Ook in de Lii webshop is (met inachtneming van de wijziging in BTW-incasso) de prijs van de Fast-8 omhoog gegaan. Had gehoopt dat deze juist wat zou zakken na de introductie van de nog betere Silver-8, dat is echter niet het geval.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Beste allemaal, ik heb me heel lang geleden eens geregistreerd op dit mooie forum en er eigenlijk niet zo gek veel meer mee gedaan ..
In mijn introductie al eens geschreven dat mijn sub behoorlijk werkeloos was en dat is ie nog steeds en daarom maar op marktplaats gezet, zie: https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... -hypex-amp
Voor het ontwerp van de kast is het zo compact mogelijk bouwen het uitgangspunt geweest (iets met een vrouw en ruimte in de woonkamer...), een kleinere behuizing met reflexpoort gaat niet met deze M26WR-09-08 woofer. Als ik een inschatting mag maken dan denk ik dat de sub nog geen 200 uur gespeelt heeft en is eigenlijk al die tijd opgeslagen geweest. Randen van de woofer zijn dan ook als nieuw.
Is er iemand hier met interesse?
In mijn introductie al eens geschreven dat mijn sub behoorlijk werkeloos was en dat is ie nog steeds en daarom maar op marktplaats gezet, zie: https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... -hypex-amp
Voor het ontwerp van de kast is het zo compact mogelijk bouwen het uitgangspunt geweest (iets met een vrouw en ruimte in de woonkamer...), een kleinere behuizing met reflexpoort gaat niet met deze M26WR-09-08 woofer. Als ik een inschatting mag maken dan denk ik dat de sub nog geen 200 uur gespeelt heeft en is eigenlijk al die tijd opgeslagen geweest. Randen van de woofer zijn dan ook als nieuw.
Is er iemand hier met interesse?
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
VintageHarry schreef: ↑di 11 jan 2022, 18:29Het was niet mijn bedoeling om aan je prijsstelling te twijfelen, Bas, excuses als dat zo overkwam. Ook in de Lii webshop is (met inachtneming van de wijziging in BTW-incasso) de prijs van de Fast-8 omhoog gegaan. Had gehoopt dat deze juist wat zou zakken na de introductie van de nog betere Silver-8, dat is echter niet het geval.
Zo nam ik het ook niet op hoor. Maar ik zie ze graag naar een goed huisje gaan. Als je intresse hebt stuur je maar een PB, komen we er vast wel aan uit
De prijzen zijn redelijk gelijk gebleven hoor, er kwam altijd nog BTW en invoerrechten bij op de prijzen van hun eigen website. Op de site van de Europese dealer staan de prijzen voor ons Europeanen.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dat de BTW al verrekend was had ik gezien, maar er komen dus ook geen invoerrechten en verdere administratieve kosten meer bij? Dan valt de prijsverhoging inderdaad reuze mee.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Een hele verzameling ouder spul oa Philips en Peerless, in Nijkerk. Kan ik evt ophalen
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... wmateriaal
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... wmateriaal
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
3 stuks Seas 19 mm dometweeter H225
€ 35,00
Locatie Beverwijk
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... eeter-h225
€ 35,00
Locatie Beverwijk
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... eeter-h225
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Twee Visaton luidsprekers voor vier repen Tony Chocolonely.
Rusthoflaan. Crooswijk, Rotterdam
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... rs-visaton
Voor zover ik het kan zien zitten er DTW 72 tweeters en W130S midwoofertjes in.
Voor vier repen extra ook nog een degelijk bureau!
Rusthoflaan. Crooswijk, Rotterdam
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... rs-visaton
Voor zover ik het kan zien zitten er DTW 72 tweeters en W130S midwoofertjes in.
Voor vier repen extra ook nog een degelijk bureau!
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dat is functioneel, om de aandacht van de mosterdkleur af te leiden.
