Hoi allemaal,
Ik ben Wouter 34jaar en nu pasgeleden begonnen om me meer in de audio hobby te gaan verdiepen.
En wil beginnen met het maken van een paar speakers.
Ook ben ik me hier op het forum al aan het verlekkeren geweest aan alle geweldige buizen versterkers dus dat lijkt me een mooie voor in de toekomst.
even voorstellen
Moderator: Beheerdersteam
