3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moderator: Beheerdersteam
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Het vertinde koper was volgens mij ook een tijdje populair bij van der Heide adapten, maar daar is het nu dunne strengen verguld koper. Maar wat ik al aangaf, die Duelund kabel is niet zo duur, Tony Gee verkoopt hem ook, dan zal het geen rotzooi zijn. Prijzen wel per mono meter dacht ik…
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ook zeldzaam. als ik op de prijs afga.
https://hifi.nl/artikel/30750/Review-Hi ... ables.html
Ik heb het idee dat er betaalt wordt per woord.
https://hifi.nl/artikel/30750/Review-Hi ... ables.html
Ik heb het idee dat er betaalt wordt per woord.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
5000 euro voor 1 mtr kabel .
en dan durven ze er nog een disclaimer bij te plaatsen .
En dan weer hun persoonlijke beleving is of er een nieuwe set staat te spelen ,het geluid is inmiddels zo ver van de luidsprekers verwijderd dat ik er aan zou denken ze maar helemaal weg te doen .
scheelt toch weer ruimte
en dan durven ze er nog een disclaimer bij te plaatsen .
En dan weer hun persoonlijke beleving is of er een nieuwe set staat te spelen ,het geluid is inmiddels zo ver van de luidsprekers verwijderd dat ik er aan zou denken ze maar helemaal weg te doen .
scheelt toch weer ruimte
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
hannesie schreef: ↑di 04 jan 2022, 12:52Ook zeldzaam. als ik op de prijs afga.
https://hifi.nl/artikel/30750/Review-Hi ... ables.html
Ik heb het idee dat er betaalt wordt per woord.
Dan is dat niet veel. Het zijn er nogal wat zonder enige context.....
"'Wat maakt die laatste meter nou uit' ? Die opmerking is begrijpelijk, maar er is niemand die argumenten heeft waarom dat wel/niet zo is."
IJzersterke logica toch? Pure audioliteratuur! Kan van het Reve een puntje aan zuigen.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik kan het even niet volgen…Heeft Walt zo’n kabel gekocht?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Nee dat niet maar het is nog steeds komkommertijd dus dumpen we maar iets .
Paar pagina’s meer maakt toch niets uit
Paar pagina’s meer maakt toch niets uit
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Okee, dan is dit inderdaad ook de enige juiste plek!
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
We racen zo naar pagina 400 inderdaad!
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik weet nog dat ik je uitdaagde de 100 te halen 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Er was toch een schemerlampje besteld, hoe is het daarmee?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Die is in productie!
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Duurt dat zegenen zo lang dan 
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Nou die komt dan mooi te laat! De dagen worden alweer langer...
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Er zitten een stuk of wat speciale audiotegels in, die niet direct leverbaar zijn, die worden ook weer custom gemaakt.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Dat lijkt maar zo, is gezichtsbedrog. Dagen blijven gewoon 24 uur lang, met of zonder lamp! En het ding geeft toch geen licht begrijp ik...Leeuwarden schreef: ↑di 04 jan 2022, 17:17Nou die komt dan mooi te laat! De dagen worden alweer langer...
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Een lamp in dit draadje is een goed idee.
Geeft vast betere foto’s.
Geeft vast betere foto’s.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Geen licht? Pure oplichterij!Pjotr schreef: ↑di 04 jan 2022, 17:42Dat lijkt maar zo, is gezichtsbedrog. Dagen blijven gewoon 24 uur lang, met of zonder lamp! En het ding geeft toch geen licht begrijp ik...Leeuwarden schreef: ↑di 04 jan 2022, 17:17Nou die komt dan mooi te laat! De dagen worden alweer langer...
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Dus geen betere foto’s????? 
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Heel jammer….
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Gemiste kans …..
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Door enige spraak verwarring, zal ik naast de audiolamp, ook nog een grote audiotegel voor onder de complete set geleverd krijgen. Kost wel weer extra maar deze moderne grote tegel schijnt veel beter te werken dan de kleine tegel die nu in de bodem van mijn cd-104 speler zit verwerkt.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Klopt. een gewone stoeptegel meet slechts 30x30 cm. gewassen grindtegels gaan tot wel 60x40 centimeter.
Hier geldt natuurlijk het devies : groter en zwaarder is beter !
Hier geldt natuurlijk het devies : groter en zwaarder is beter !
