op het moment heb ik ze gemaakt als standalone
Deel 1 frezen van frame (kleine puzzle)
[ Bekijk op youtube ]
Deel 2 Ribbon maken , en magneten plaatsen.
[ Bekijk op youtube ]
Deel 3 wat muziekjes samen met de planars in mijn kamer met slechte acoustiek , ach ja
[ Bekijk op youtube ]
Happy newyear ! hopelijk snel weer eens een meeting ! ben benieuwd naar wat iedereen gemaakt heeft !
