Ook even voorstellen

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
JJongejan
Berichten: 20
Lid geworden op: di 14 dec 2021, 12:49

Ook even voorstellen

Bericht door JJongejan »

Hallo allemaal,
Ik lees al even mee en wil me ook even voorstellen. Mijn naam is John, ben 42 jaar en woon in Dirksland. Ik ben werkzaam in de elektrotechniek (industrie) als Engineer en Cad tekenaar. In de vrije tijd hou ik me bezig met ons huis afmaken na een flinke verbouwing en kriebelt er weer van alles in de hobbysfeer. Ik programmeer wel eens wat met Arduino's of applicaties in VB.NET. Vroeger etste ik zelf wel eens printjes en heb zelf zonnepanelen gemaakt :lol:
Nu onze versterker wat kuren heeft begint het een beetje kriebelen om zelf een versterker te bouwen met de LM3886 chips maar ik weet het nog niet helemaal zeker. Ik heb wel een paar mooie bouwwerken gezien hier, petje af.

Onze probleemversterker is een Vincent SV388 die we alleen nog in stereo gebruiken. Klinkt erg goed dat ding. Het probleem zit hem in het selecteren van de ingangen. Alleen CD ingang en AV1 doen het nog, de rest waaronder optical geeft geen gehoor. Ik heb hem gisteren uit elkaar gehaald maar deze gaat boven mijn pet, begin januari breng ik hem maar weg voor onderzoek.

Dat is het zo'n beetje, ik ga nog even verder lezen hier.

Groeten,
John
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15170
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Ook even voorstellen

Bericht door Barry2001 »

Welkom hier John! Ik kom nog wel eens in Dirksland (werk), werk je daar ook? Mogelijkheden genoeg vwb versterkers, maar dat zul je al wel gezien hebben :D
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Ook even voorstellen

Bericht door Henkjan »

welkom John
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: Ook even voorstellen

Bericht door Douwe84 »

Welkom John!
JJongejan
Berichten: 20
Lid geworden op: di 14 dec 2021, 12:49

Re: Ook even voorstellen

Bericht door JJongejan »

Bedankt allemaal.
@ Barry, ik werk niet in het dorp helaas. Ik moet elke dag nog 45min tot 1 uur rijden naar mijn werk afhankelijk van waar ik zit.
Plaats reactie