hoi allemaal,
Mijn naam is Rinus, ben 56 jaar en ik woon in Hoogeveen,
ik lees al een poosje hier mee, mijn hobby's zijn, Motorrijden (FJR1300), Duiken (tot nu toe alleen in subtropische oorden,
en waar het hier om draait de buizen electronica, eind jaren 70, begin 80 begonnen met FM piraat,
en de MRF 237, 238 enz. waren het net niet, dus de QQE's 03/12, 06/40 kwamen in huis, helaas kwam in die periode ook huisje, boompje, beestje
en is alles verkocht, op een oude verbouwde versterker na in een Geloso kast, al wel 30 jaar niet meer aan geweest, maar wil hem niet missen.
en nu begint het dus weer te kriebelen en wil ik weer een kamertje in richten en mijn oude hobby weer oppakken.
en hoop dan van jullie kunde en ervaring te mogen gebruiken
groetjes Rinus.
even voorstellen
Moderator: Beheerdersteam
