Mailtje naar Tony Gee ?
3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moderator: Beheerdersteam
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik vermoed dat je daar hier geen antwoord op gaat krijgen
Mailtje naar Tony Gee ?
Mailtje naar Tony Gee ?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Nou, het halve, zo niet het hele, forum zit hier aan de bypass caps…
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Verbaast me niet, Tony Gee begon vele jaren geleden al met die kleine blauwe Vishay bypass cap van een paar euro, dat was echt al een fraaie tweak.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Het hele forum min 1 dan.Leeuwarden schreef: ↑zo 05 dec 2021, 16:51Nou, het halve, zo niet het hele, forum zit hier aan de bypass caps…
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Dat meen je toch hopelijk niet richard? Hoe moet zonder een bypass cap, de muzikaliteit nou voorbij die grote serie cap komen? Of heb jij de serie cap als samenstel van vele kleine condensators uitgevoerd wellicht?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik weet niet in welk zonnestelsel je leeft Walt, maar degene waar wij in leven kan het wel eens voorkomen dat mensen met een actief systeem draaien. DWZN dat Richard dat doet.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Dat kan ook inderdaad… 
Mijn zonnestelsel: quantum gordel 6, bij de Duelund nevel naar rechts, volg de Akiko meteoor regen, dan nog stukje omhoog bij b-Entreq dan alsmaar rechtdoor tot je aankomt bij de bybee black hole, dan via het VdH wormhole naar planeet Mundorf.

Mijn zonnestelsel: quantum gordel 6, bij de Duelund nevel naar rechts, volg de Akiko meteoor regen, dan nog stukje omhoog bij b-Entreq dan alsmaar rechtdoor tot je aankomt bij de bybee black hole, dan via het VdH wormhole naar planeet Mundorf.
Laatst gewijzigd door Walt op zo 05 dec 2021, 20:45, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ja, hoe zit dat nou eigenlijk? Een super goeie condensator ter grootte van 1% van een slechte cap en de twee samen maakt alles goed? Dat is net zoiets als in een orkest van 100 man kunnen er 99 vals spelen als er maar eentje de toon houdt? Dan is het goed o.z.i.? 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Vraag het Tony Gee eens zou ik zeggen, ik ben slechts een blije gebruiker van zijn idee… 
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Nou, min 2 dan want ik had ze maar nu even niet…richard schreef: ↑zo 05 dec 2021, 20:14Het hele forum min 1 dan.Leeuwarden schreef: ↑zo 05 dec 2021, 16:51Nou, het halve, zo niet het hele, forum zit hier aan de bypass caps…
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10
Er is ook een theorie die stelt, dat niet iedereen echt goed geluid kan hebben, schijnt met entropie te maken te hebben, dus misschien maar goed dat niet iedereen bypass caps heeft anders moeten we de totale beschikbare hoeveelheid goed geluid met teveel mensen delen.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Hmmm, met nu 7358 ZBA leden zitten we zo wel erg snel aan de 500 pagina's vermoed ik zo...Leeuwarden schreef: ↑zo 05 dec 2021, 20:48Nou, min 2 dan want ik had ze maar nu even niet…richard schreef: ↑zo 05 dec 2021, 20:14Het hele forum min 1 dan.Leeuwarden schreef: ↑zo 05 dec 2021, 16:51Nou, het halve, zo niet het hele, forum zit hier aan de bypass caps…
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Die waar Tony mee begon waren de Vishay MKP 1837 trouwens.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Het is zoals het is, 500 pagina’s it is! May the force be with us!
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Nee, Walt moet ze zelf verdienen..... 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Er zijn dus ook hifi wappies?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik heb trouwens gehoord dat open baffles beter klinken als je gevaccineerd bent met Janssen en dat anti-vaccinatie-frusties Bose goed vinden klinken…
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Walter, ga je die caps ophalen of laat je ze versturen?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Versturen, maar het contact met de verkoper is moeizaam.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ok, ik heb in principe die coppers gekocht en kreeg binnen 1min reacties terug, maar ik wacht wel met betalen totdat jij je caps hebt.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Geld is inmiddels overgemaakt en mijn adres doorgegeven, maar mijn berichten daarover op MP aan de verkoper staan nog als ongelezen.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Dat klinkt niet goed 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
We wachten rustig af.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
