Ik had de cd-104 aangesloten via een Siltech SQ-28 interlink aan de volume/ASP. Vanuit de ASP met een Siltech SQ-88 naar de N1000 versterker voor het laag, en via een Daudio SGO interlink naar de Lindemann 850 voor midhoog. Ik heb nu de SQ-28 en SQ-88 van positie gewisseld, dit geeft verbetering op het midhoog.
Ik had de cd-104 aangesloten via een Siltech SQ-28 interlink aan de volume/ASP. Vanuit de ASP met een Siltech SQ-88 naar de N1000 versterker voor het laag, en via een Daudio SGO interlink naar de Lindemann 850 voor midhoog. Ik heb nu de SQ-28 en SQ-88 van positie gewisseld, dit geeft verbetering op het midhoog.
Gr. Walter
En de daarbij zat je op het onverwoestbare IKEA fauteuil POÄNG? Weet even niet het serie nummer...
Nee, dit komt doordat de cd-104 pas recent in de set staat, de streamer zit met een speciale Daudio kabel, uit de voorraad bak de SQ-28 gepakt om de cd-speler snel aan te sluiten. Niet echt over nagedacht om de beste kabel op de klankmatig belangrijkste positie te zetten.
Dat hangt erg van de uitvoering af, met simpele wisselstroom dimmer iets van 250 euro dacht ik, mooie dc voeding met alle fratsen erbij stuk meer nog uiteraard. Gr. Walter
Gaat lukken, setje is nu ook lekker aan het doorwarmen, het klinkt altijd beter op temperatuur. Heb het idee dat de SR zekering in de cd-104 toch nog verder aan het inspelen is, blijkbaar een langdurig proces. Anderszijds ik luister gemiddeld misschien 4 uur per week, dan gaat het niet zo vlot.
Geinig, in zijn meest recente publicatie is te lezen dat Troels Gravesen ook Youn Sun Nah heeft ontdekt. Aanrader inderdaad, als het je muzieksmaak is!
Nog al persoonlijk Walt ,ik krijg na 3 minuten jeuk van die VAD show meuk en wil dan conussen uit luidsprekers schoppen .
En daar ben ik voor behandeld !
P.s. Rik, ik vind toch wel de betere VAD meuk hoor. Al heb ik dit eigenlijk niet op de VAD gehoord afgelopen jaren. Misschien te lang doorbehandeld? Da's ook niet goed...