Jamo s606
Moderator: Beheerdersteam
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Jamo s606
Heeft Jamo niet ergens van de plank, maar speciaal laten maken/zelf gemaakt....
Re: Jamo s606
Nee er is niets stuk maar ik heb andere boxen gekocht Driade 7 klinken veel beter en zuiverder. Nu dacht ik als pensionado omdat de Jamo.s kwa waarde niets opleveren ik haal de drivers eruit en maak er een subwoofer van.
Via deze link https://subbox.pro/en/ had ik dat willen doen.
Bedankt voor de reacties zover.
Via deze link https://subbox.pro/en/ had ik dat willen doen.
Bedankt voor de reacties zover.
Re: Jamo s606
Nou, niets. ik zie op MP enkele sets staan met een vraagprijs tussen de 150 en 250 Euro.
Geen idee wat de nieuwprijs was, en ik weet ook wel dat er een groot verschil is tussen vragen en krijgen, je kunt in ieder geval een poging wagen.
Overigens zijn er hier wel wat bouwtopics te vinden met subwoofers waar het rekenwerk al uitgevoerd is.
Re: Jamo s606
De S606 is een populaire speaker die het goed doet op de 2e hands markt, ik was de mijne in 2017 zo kwijt voor 300 euro...
Re: Jamo s606
Bedankt voor de tip, misschien dan toch maar verkopen en het project subwoofer vanaf een blanke lei beginnen.
