rpi4 + digione + piCorePlayer + LMS + Spotify
geen storingen gemerkt in afgelopen 3 minuten
Moderator: Beheerdersteam
Ik, zie hierboven, Spotify integreerd enorm goed met de Yamaha Musiccast app, maar de beloofde upgrade in kwaliteit komt niet, daarom ben ik naar Qobuz aan het kijken, in combinatie met een andere DAC en/of streamer.
RPI3, PiCorePlayer met geactiveerde LMS, Material user interface voor LMS, Qobuz plugin. Gapless en doet ook Hires.
Werkt inderdaad iets minder vervelend als Qobuz maar geen gapless playback?Kappa7 schreef: ↑vr 29 okt 2021, 22:05Misschien deze app eens proberen die schijnt wel goed te werken met Qobuz en andere streaming diensten.
https://play.google.com/store/apps/deta ... l=nl&gl=US
Kan je gewoon de Yamaha blijven gebruiken.
het lijkt erop dat de ethernetpoort defect is - mijn broer heeft hem ook getest en zelf heeft hij een rpi2 en 2 stuks rpi4 die het alledrie vanzelf goed doen via de ethernetpoort - deze van mij dus nietarchitect schreef: ↑vr 29 okt 2021, 20:08De rpi4 is geregeld niet vindbaar - dit soort puzzels erbij maken een rpi wel minder toegankelijk voor de meesten van ons denk ik
Shadow : spotify is als gezinsabbonement begonnen en is ontzettend makkelijk in gebruik; bijvoorbeeld ook in de auto - klinken jou opties serieus beter ?