Thx Ries! We gaan er weer wat moois en lekker in de oren klinkend projectje van makenrichard schreef:Leuk om je weer te kunnen verwelkomen Marcus, ik heb van je voormalige bouwwerken genoten en zie dat je er weer vol tegenaan gaat.
En zo als je zelf zegt: "Nieuwe rondes nieuwe kansen."
Terug op het ZBAF
Moderator: Beheerdersteam
