Ik was eerste jaar aan het werk bij een installatie bedrijf en moest bij V&D in de etalages een wandcontactdoos bij zetten
Waren allemaal netjes in gerichte etalages
zekeringen eruit gedraaid en in mn broekzak
Allemaal mooie spulletjes ik op mn kousen op de verwarmings radiator
En Ik was bij de TL verlichting de draden er bij draaien in de lasdop ik kreeg een oplazer
Echt een harde Peet
Ik naar die meterkast Ben toch niet gek zo stond ik daar te trillen op 50:hz
Hoe kan dat nu met mn spanning zoeker op de draden en niks
En ik ga weer verder en Bam weer een ik begreep er geen zak van
met mn kombinatie tang de Aarde draad vast en ik duw die tang tegen elke draad die er mee zat En opeens een vlamboog en een gat in die kap van de TL
En verdorie opeens ging er
Die was nu wel leeg
