3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moderator: Beheerdersteam
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik ben benieuwd!
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
De grote Entreq AC wraps op de netstekkers en speakerkabels geinstalleerd:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ziet er professioneel uit Walter! 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33827
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
afschermen, dit is toch wel een redelijke "down to earth" tweak. 
maar had je nou al goed geluisterd naar hoe t klinkt met de nw panelen?
maar had je nou al goed geluisterd naar hoe t klinkt met de nw panelen?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik hoop vanavond een paar uur te kunnen luisteren.
Gr. Walter
Gr. Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Even tussendoor: mundorf condensator open gezaagd:
https://www.mundorf.com/audio/en/info/S ... tion_id=81
https://www.mundorf.com/audio/en/info/S ... tion_id=81
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Prima tussendoortje!
Heb je al geluisterd?
Heb je al geluisterd?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Zeker, zit nu te luisteren, er is wel veel veranderd in een korte tijd, de positie van de panelen en basstraps, de nieuwe Furutech plug en nu de Entreq AC wraps.
Wat opvalt is de wat hogere plaatsing van de stem, dat is een welkome verbetering. Het laag is prima onder controle, soms wel wat veel druk nog in het hele diepe laag, de 35Hz langsresonantie van de kamer.
Verder eigenlijk weinig te klagen..
Wat opvalt is de wat hogere plaatsing van de stem, dat is een welkome verbetering. Het laag is prima onder controle, soms wel wat veel druk nog in het hele diepe laag, de 35Hz langsresonantie van de kamer.
Verder eigenlijk weinig te klagen..
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Volgens mij klaag je al jarenlang niet meer (heb je dat eigenlijk ooit wel gedaan? Altijd goedgemutst toch). Gewoon lekker luisteren en tweaken en ons daarmee ook een beetje van de straat houden. 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Haha, klopt wel, klagen doe ik wel over de glaszetters en geklooi op het werk.
Wat trouwens ook opvalt is de vanzelfsprekendheid en geloofwaardigheid van het geluid, ook al staat het niet zo hard.
Groetjes Walter
Wat trouwens ook opvalt is de vanzelfsprekendheid en geloofwaardigheid van het geluid, ook al staat het niet zo hard.
Groetjes Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
De nieuwe ruit zit eindelijk erin, morgen de set weer terug zetten en in het weekend weer eens muziek luisteren.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Voor de liefhebbers: Synergistic Research heeft een nieuwe series fuses, de SR Purple!
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Dit zijn ze:
In mijn Lindemann zitten nog de stock fuses, maar zijn er 5 stuks, prijzig geintje en over twee jaar weer een nieuwe kleur natuurlijk, je bent nooit klaar! Goede verdienmodel van SR…
De volgende kleuren logischer wijze?
Silver 249 euro
Gold 320 euro
Diamond 360 euro
Platinum 500 euro
In mijn Lindemann zitten nog de stock fuses, maar zijn er 5 stuks, prijzig geintje en over twee jaar weer een nieuwe kleur natuurlijk, je bent nooit klaar! Goede verdienmodel van SR…
De volgende kleuren logischer wijze?
Silver 249 euro
Gold 320 euro
Diamond 360 euro
Platinum 500 euro
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Niet doen, Purple is de kleur van de twijfel...
Aan de andere kant ben je daar dan wel eeuwig zoet mee 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Of eeuwig in de rouw.Pjotr schreef:Niet doen, Purple is de kleur van de twijfel...Aan de andere kant ben je daar dan wel eeuwig zoet mee
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Aan de SR zekeringen zul je niet snel een miskoop hebben hoor, een zeer effectieve tweak, nagenoeg alleen maar positieve ervaringen over te vinden. De nieuwe series hebben ook als voordeel dat de voorgaande series op de tweedehandsmarkt voor veel gunstigere bedragen worden aangeboden.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Wel een hele dure goedkoop dan...

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Nu weer terug in elkaarWalt schreef:Even tussendoor: mundorf condensator open gezaagd:
https://www.mundorf.com/audio/en/info/S ... tion_id=81
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ben je mal, dit creëert juist lucht in het geluid. Heb trouwens nog geen positieve luisterrecensie van dit experiment gelezen. Hoe zit dat Walt?OpaBert schreef:Nu weer terug in elkaarWalt schreef:Even tussendoor: mundorf condensator open gezaagd:
https://www.mundorf.com/audio/en/info/S ... tion_id=81
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Enige verandering is neem ik aan dat je op 3/4 van de capaciteit uitkomt? 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
I.i.g. grondig ingespeeld. Of is het meegespeeld? 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Kleine upgrade voor de Daudio silver/gold speaker kabels, de Furutech FT-200 bananen vervangen door Furutech FT-212 bananen:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Er staan 6 stuks WA Quantum chips te koop op MP, tempting… 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Kun je dan gewoon uitprinten! Werken dan op auto-tele-instraling.
