Ja hoor, niks mis mee.Barry2001 schreef:Die van de Lidl heb ik eerder gekocht en zijn nog steeds prima.
Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Moderator: Beheerdersteam
- pappaleo
- Contacteer:
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Was gisteren bij de Lidl voor wat boodschappen, geen lijmklem te zien, wel van alles voor accugereedschap. heb ze ook niet perse nodig.Barry2001 schreef:Ik heb toen alleen de fout gemaakt ze in de winkel te kopen, pas bij de 3e Lidl lagen ze. Nu online besteld..
Dus het kan zijn dat niet iedere winkel ze heeft.
- OWC
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Dat heel erg vaak ook mijn ervaring.
Althans bij de Lidl hier. Iedere keer dooie mus.
Althans bij de Lidl hier. Iedere keer dooie mus.
Gewoon bij de webshop bestellen, het is een uitlopend product.
https://www.lidl.nl/p/powerfix-lijmklemmen/p100279617
https://www.lidl.nl/p/parkside-metalen- ... p100332717
https://www.lidl.nl/p/powerfix-lijmklemmen/p100279617
https://www.lidl.nl/p/parkside-metalen- ... p100332717
-
wouter
- Ook commercieel actief
Dit soort lijmklemmen van budget kwaliteit wil je echt niet gebruiken. Het buigt, waardoor het niet meer met parallel klemt. Het schuift, en wil eraf glijden. De opgeschroefde kop is het probleem. Die hadden ze beter een negatieve hoek kunnen geven. De klemkracht/spanning is ook amper bruikbaar, dus ik zou ze lekker laten liggen 
Er zijn 2 types, misschien toch nog eventjes kijken of het klopt.
Die op de afb. staan zijn ook al uitverkocht
Dus,
Die op de afb. staan zijn ook al uitverkocht
Dus,
Die heb ik ook:zeer matig....OWC schreef:Vond sowieso de aanbieding niet heel interessant.
https://www.tme.eu/nl/details/mga-11015 ... ega/11015/
Ze hebben ook nog wel wat betere trouwens.
De kopjes gaan al hel snel mee draaien.....
Dat hebben die andere veel minder.
Die heb ik op mijn werk.
De goedkopere klemmen zeker in lange uitvoeren gaan lekker rond staan als je ze vast klemt trouwens.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Handig ding, heb ‘m ook, al vaak gebruikt. Woltcraft, van een bouwmarkt ooit eens.
Goeie tip! prima alternatief voor een hele kolomboor als je weinig ruimte hebt/ maar af en toe zoiets nodig hebt
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Exact. Overal waar het haaks moet maar het niet onder de kolomboor kan. Ook als je bv een gat haaks in de muur wilt hebben.
- RobertD
- Contacteer:
Ik heb ook ooit eens zoiets gekocht, maar het bewegende deel glijdt heel slecht over de metalen geleiders, de veren zijn veel te sterk .... gebruik het dus eigenlijk nooit.
Hmm, zal hem eens even uitproberen.
Wellicht heeft ie wat fine-tuning nodig. Veel invalzagen lopen tegen dezelfde problemen aan.
Wellicht heeft ie wat fine-tuning nodig. Veel invalzagen lopen tegen dezelfde problemen aan.
Dit herken ik wel, die van mij ligt ook een beetje werkeloos te niksen. Misschien weer eens tevoorschijn halen en kijken of ik 'm kan smeren oid.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Het stugge doet ‘ie van mij niet. Gebruiken jullie de Aldi variant?
Die veren kunnen eraf hoor. Was het eerste wat ik deed, na het uitpakken.
Ik heb er een van milescraft en die werkt prima moet ik zeggen. Kan ook onder een hoek boren etc.
- Leeuwarden
- Leeuwarden
Bij de Jumbo: 60+-delige sets met boren en bits, in een koffertje.
Er zijn 2 redelijk vergelijkbare aanbiedingen: 1 is van Makita, de andere van DeWalt. Beide zijn 20 euro.
Is dit legitiem? Of zijn deze 'brands' intussen ook opgekocht door een prullariaschuiver met een Chinese productiefaciliteit?
Er zijn 2 redelijk vergelijkbare aanbiedingen: 1 is van Makita, de andere van DeWalt. Beide zijn 20 euro.
Is dit legitiem? Of zijn deze 'brands' intussen ook opgekocht door een prullariaschuiver met een Chinese productiefaciliteit?
- Leeuwarden
Ik was even aan het zoeken, maar dit staat nergens in een folder. En ook niet online zo te zien.
Mijn winkelcentrumJumbo heeft meerdere bakken met partijen van van alles en nog wat: van weegschalen tot beddengoed, en van sokken tot accuboren. Ik heb net nog een Kinzo 14.4v accuboor meegenomen (ik zat zonder) voor 20 euro en een bluetooth koptelefoon voor mijn wederhelft. Er liggen ook nog Flipse 50" 4k smarttv's voor 400 euros.
Het doet wat denken aan de Lidl mix, maar ze hebben geen vast assortiment of merken (zoals Parkside) dus er lijkt niet echt een strategie achter te zitten.
Mijn winkelcentrumJumbo heeft meerdere bakken met partijen van van alles en nog wat: van weegschalen tot beddengoed, en van sokken tot accuboren. Ik heb net nog een Kinzo 14.4v accuboor meegenomen (ik zat zonder) voor 20 euro en een bluetooth koptelefoon voor mijn wederhelft. Er liggen ook nog Flipse 50" 4k smarttv's voor 400 euros.
Het doet wat denken aan de Lidl mix, maar ze hebben geen vast assortiment of merken (zoals Parkside) dus er lijkt niet echt een strategie achter te zitten.
- Leeuwarden
Zou dan best een plaatselijke actie kunnen zijn, ik ben de afgelopen dagen in verschillende Jumbo’s geweest maar heb niets gezien….