Vu meter aliexpress
Moderator: Beheerdersteam
- Meridian
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Vu meter aliexpress
Iedereen kent de vu-meters wel die je via Aliexpress kunt kopen. Is iemand ermee bekend of je deze vu-meters ook kan demonteren zonder ze te beschadigen?
- Meridian
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Re: Vu meter aliexpress
Waarom ik ze wil demonteren? Ik wil ze voorzien van een andere kleur. Ik bedoel dan de behuizing.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Nee, de behuizing kan er niet eenvoudig af. Ik weet dit omdat ik het geprobeerd heb
Had zo'n setje meters gekocht op eBay/China (zijn allemaal dezelfde volgens mij) en 1 meter had een metaaldeeltje op de wijzerplaat zitten op de een of andere manier. De behuizing zit gelijmd denk ik (of met een klik systeem dat je 1 keer kunt gebruiken), metertje is teer uiteraard, als je de behuizing er al af krijgt is de kans groot dat je de meter beschadigd.
Ze waren niet duur, geen zin in gedoe terugsturen naar China, heb een nieuw setje besteld. Heb ze hier toegepast. Ondanks dat ze niet duur zijn, fijne meters, met prettige verlichting erachter.
Ze waren niet duur, geen zin in gedoe terugsturen naar China, heb een nieuw setje besteld. Heb ze hier toegepast. Ondanks dat ze niet duur zijn, fijne meters, met prettige verlichting erachter.
Ik gebruik wel mA varianten van deze metertjes. Denk ik. Ze zien er precies hetzelfde uit. Die kunnen heel eenvoudig in- en uit elkaar.
Soms met een kliksysteem, soms met een schroefje.
Kliksysteem net even geprobeerd met eentje die ik in de la heb liggen. Is wat onhandig, maar niet moeilijk
Kliksysteem net even geprobeerd met eentje die ik in de la heb liggen. Is wat onhandig, maar niet moeilijk
- Meridian
Dat is goed nieuws. Precies zoals ik het wil ( wel dan in een andere kleur
) Zitten daar gewoon van die buis lampjes in?
- Meridian
Heb je daar toevallig een foto van, zodat ik kan zien waar ik aan toe ben ?Jan Geert schreef:Ik gebruik wel mA varianten van deze metertjes. Denk ik. Ze zien er precies hetzelfde uit. Die kunnen heel eenvoudig in- en uit elkaar.