Klik-Aan-Klik-Uit module?

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

CornelisJ
Berichten: 177
Lid geworden op: zo 20 mar 2005, 13:21

Re: Klik-Aan-Klik-Uit module?

Bericht door CornelisJ »

OpaBert schreef:
Beter gewoon die schakelaar met relais Of misschien dat printje met die 4013 erin.
Ik heb dat 2 x gebruikt zonder die verschijnselen van dat NE555 printje
Heb je misschien een link naar een beschrijving van het printje met de 4013? Is dat printje vergelijkbaar met het tweede schema op
https://sound-au.com/project166.htm ?
Gebruikersavatar
IkBenIk
Berichten: 41
Lid geworden op: vr 29 mar 2013, 21:02
Locatie: Vladivostok

Re: Klik-Aan-Klik-Uit module?

Bericht door IkBenIk »

Ah!buis schreef:
Ledje er maar even bij getekend.
Een tweede LED over RY2 is ook wel fijn.
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Klik-Aan-Klik-Uit module?

Bericht door OpaBert »

Ik denk het wel
Je moet dat aan Barry2001 even een pb sturen ,
Barry maakte vroeger die printjes en ik meen alleen kompleet gebouwd
Maar ik verkoop misschien weer onzin
Beter een pb naar Barry sturen
Edit
Ik herinner me dat Barry ze op een ander forum verkoopt of verkocht ik weet niet precies meer hoe wat en waarom
Laatst gewijzigd door OpaBert op wo 15 sep 2021, 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Klik-Aan-Klik-Uit module?

Bericht door OpaBert »

Pjotr schreef:
Hoe je het wendt of keert met pulsgestuurde schakel dingen weet je nooit zeker of iets aan of iets uit staat. Als je er dooien kunnen vallen zoals in het geval van Bert, dan gewoon niet doen!
Ben ik 100% met je eens
CornelisJ
Berichten: 177
Lid geworden op: zo 20 mar 2005, 13:21

Re: Klik-Aan-Klik-Uit module?

Bericht door CornelisJ »

OpaBert schreef:
Beter een pb naar Barry sturen
OK, duidelijk.
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: Klik-Aan-Klik-Uit module?

Bericht door Ah!buis »

IkBenIk schreef:
Ah!buis schreef:
Ledje er maar even bij getekend.
Een tweede LED over RY2 is ook wel fijn.
Dat is dan een "Aan" led, zit meestal al in het aangesloten toestel.
Anne
Plaats reactie