Inderdaad, heb een tijdje geleden ook zo’n setje van Ali gekocht. Werd er echter niet echt blij van.Douwe84 schreef:Ik vind de tweeter eerder een Ali tweeter lijken.
het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ali speakers blijf ik ver van weg...
T feit dat er een filter in zit dat niet met de drivers matched is wel erg zonde ookOWC schreef:De tweeter is idd een Ali tweeter, was destijds te koop voor iets van 20-25 euro per twee incl shipping.
Kwaliteit is erg wisselend van die dingen.
De mid is een Dayton PS95-8 denk ik.
300 euro voor de speakers zou ik zelf nooit doen.
Voor het kast ontwerp, sja, smaak denk ik.
Maar gooi er een dikke 10,12 of 15 inch in met een waveguide oid en je hebt veel meet speaker voor dat geld.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Grappig, die tweets heb ik ook gebruikt in de philips htr.
Ik vond ze eigenlijk beter dan de originele vifa's.
Ik vond ze eigenlijk beter dan de originele vifa's.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dat valt me dan weer mee 
Speakers Grs 10 sw
€ 20,00
https://link.marktplaats.nl/m1729890189 ... ialbuttons
Speakers Grs 10 sw
€ 20,00
https://link.marktplaats.nl/m1729890189 ... ialbuttons
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Bij GRS weet ik nou nooit wat ik precies van hun specs moet denken.
8.5mm xmax met zo'n magneet enzo, is een beetje twijfelachtig?
Idem voor de 120W aan vermogen.
8.5mm xmax met zo'n magneet enzo, is een beetje twijfelachtig?
Idem voor de 120W aan vermogen.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... ios_tablet
Och jee… helaas ook een nieuw laklaagje nodig.
Och jee… helaas ook een nieuw laklaagje nodig.
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Speakers zien er naar mijn idee ook helemaal niet Morel-achtig uit?
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Nee, een Morel Octave 6 ziet er ook heel anders uit. Ik besef dat dit meer iets is voor de rubriek "grollen van MP". Mods?
- Bertje
- Ook commercieel actief
- Berichten: 1311
- Lid geworden op: zo 03 okt 2004, 23:05
- Locatie: Lunteren
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Het zijn (defecte) Micro Precision serie 5 speakers (car audio) http://www.microprecision.de/
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Je ziet geen foto van de achterkant, alleen een foto van de zijkant waar een woofer in zittoetertje schreef:Ze lijken wel draadloos.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ze lijken er wel een beetje op, maar de units kloppen ook zeker niet.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik krijg een beetje uitslag van dit soort "excuus" teksten.We hebben deze twee speakers opgehaald bij een klant die High-End audio liefhebber is. Volgens mijn klant zijn beide speakers overleden tijdens een feestje. Ik heb ze niet getest...sorry
Het gaat over :
Morel Hifi Octave 6 Limited
3 weg High-End systeem
Wordt nu nog verkocht voor rond de 6500euro. Hobbie prijs 200euro en das echt vaste prijs. Niet bieden maar gewoon in de auto stappen en komen halen. Ze staan in UDEN.
De kast is heel mooi - zelfbouw - maar echt prachtig mooi gemaakt.
We kunnen ze brengen door heel het land dat kost 50euro
Geen garantie - het gaat om DEFECT - KNUTSEL OBJECT
- Waarom heb je de luidsprekers bij de klant opgehaald als je wist dat ze overleden zijn?
- Waarom heb je ze toch niet even getest?
- Waarom geloof je de klant op z'n blauwe ogen dat het de "Morel Hifi Octave 6 Limited" betreft want ...
- Je hebt kennelijk wel de moeite genomen om uit te zoeken dat de "Morel Hifi Octave 6 Limited" nieuw iets van € 6500,- doet.
200 euri voor een paar plankies en zes magneten is toch wel wat duur.
Ik heb Steef gevraagd welk merk er nu is gebruikt, hij zal wel pissig worden
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Goed gevonden.
Anders gewoon even melding op marktplaats maken dat de persoon valse informatie verstrekt?
Anders gewoon even melding op marktplaats maken dat de persoon valse informatie verstrekt?
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Da's duidelijkBertje schreef:Zie m'n antwoord,....
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Geen idee hoe goed ze zijn, maar je hoeft natuurlijk niet de 700W te gebruiken.
Goedkoper dan voedingen met minder vermogen, meerdere spanningen te krijgen.
https://www.audiophonics.fr/en/smps-pow ... 15594.html
Goedkoper dan voedingen met minder vermogen, meerdere spanningen te krijgen.
https://www.audiophonics.fr/en/smps-pow ... 15594.html
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dat is de output stabilization
Mains input is 200-240VAC
Mains input is 200-240VAC
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Logitech Z5500 subwoofer-speakers (3stuks)
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m1740578844 ... ialbuttons
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m1740578844 ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Jammer.
Ik zoek woofers met 191 watt belastbaarheid, geen 188
Ik zoek woofers met 191 watt belastbaarheid, geen 188
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Het zijn anders wel erg speciale woofers, want met 3 stuks van 188 watt, kun je wel een dikke sub maken van 752 watt.beijert schreef:Jammer.
Ik zoek woofers met 191 watt belastbaarheid, geen 188
