3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moderator: Beheerdersteam
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Onze Walt beleeft de zelfbouwhobby duidelijk op een wat andere manier dan de meesten van ons. Gelukkig dat hij dat mag.
Ik kies meestal een pad, en ga dat pad dan ver bewandelen.
Zo bijvoorbeeld met de streamer setup, waar een hele mooie dac met klok uit voort is gekomen, of de speakers met de bijbehorende aansturing.
Nu is het 'van der Heide' pad gevonden, en ga ik kijken waar dat weer uitkomt.
Uit alle paden komt wel zinnige kennis /info om je set verder naar je eigen smaak mee op te bouwen.
Groetjes Walter
Zo bijvoorbeeld met de streamer setup, waar een hele mooie dac met klok uit voort is gekomen, of de speakers met de bijbehorende aansturing.
Nu is het 'van der Heide' pad gevonden, en ga ik kijken waar dat weer uitkomt.
Uit alle paden komt wel zinnige kennis /info om je set verder naar je eigen smaak mee op te bouwen.
Groetjes Walter
-
wouter
- Ook commercieel actief
Ik ben eens gaan lezen op audiofreaks, en het wordt me behoorlijk duidelijk. Hier is weldegelijk wat mis mee, de auteur zegt het zelf - zonder het te beseffen: je zet een deurtje open.Walt schreef:Ze zijn er al 15 jaar mee bezig en reeds vele tevreden gebruikers, niks mis mee toch?
Maar dat las ik verder op pas, vanaf dit stuk werd het me duidelijk.
Al klonk de audio 10x zo goed, hier moet je verre van blijven. Dit zijn occulte praktijken, waarbij er weldegelijk effecten te verwachten zijn bij hen die daarvoor open staan."Henry heeft het over een bepaalde manier van koolstof behandelen, zodat die, kort en iets anders gezegd, op het niveau als zijnde in het menselijk lichaam, gaat functioneren.
Dit structureren van kool deed Henry via een magnetisch proces, waaraan een paar voorwaarden waren verbonden, wilde je het optimaal krijgen.
Maar, er was en is 1 heel groot nadeel aan dit proces, en hierover hebben Henry en zijn echtgenote nog behoorlijk woorden gewisseld, nl. kan het zo zijn dat je door deze manipulatie je eigen zijnsinformatie in de kool aanbrengt en zo ja, hebben die onderdelen die uit merendeels koolbestaan, dan ook weer invloed op jou, indien ze in een belastende omgeving komen?
Henry beweerde stellig van niet, zijn vrouw daarentegen van wel en uit experimenten die B. Gehakt en ik gezamenlijk hebben uitgevoerd, blijkt dat dus wel degelijk het geval.
Dat is dus 1 van de redenen om deze kennis niet vrij te geven."
Mocht je niet geloven in een onzichtbare wereld (wat ik heel knap vind) dan rest me dit citaat over homeopathie, en dan weet je waarom de ene wel wat hoort - de ander geen verschil hoort, en het ook wetenschappelijk allemaal wat moeilijk verklaarbaar is.
Kortom, als je verschil hoort met een Van der Heide aanpak, dan zou ik je regelrecht doorverwijzen naar bevrijdingspastoraat.
Voor alle duidelijkheid, ik geloof dus echt in de effecten, omdat ik nu zie welk(e) wereld en bewustzijn er aangesproken wordt.
Homeopathie (Oud Grieks: ὅμοιος, homoios, gelijksoortig en πάθος, pathos, lijden of ziekte) is een therapie gebaseerd op de pseudowetenschappelijke ideeën van de Duitse arts Samuel Hahnemann. Het belangrijkste daarvan is het gelijksoortigheidsbeginsel, dat inhoudt dat een homeopathisch geneesmiddel volgens Hahnemann geschikt is voor de behandeling van een ziekte als het middel bij een gezond persoon dezelfde ziekteverschijnselen opwekt als die waaraan de zieke lijdt.
De homeopathische behandeling bestaat uit het voorschrijven van homeopathica, dat wil zeggen potentiëringen (stapsgewijze sterke verdunningen in combinatie met schudden) van stoffen die in pure vorm dezelfde symptomen als de te bestrijden ziekte zouden oproepen. Hoewel homeopathie een van de meest onderzochte alternatieve geneeswijzen is, wordt de toegeschreven klinische werkzaamheid niet ondersteund door wetenschappelijk bewijs. De werking van homeopathie is niet groter dan die van placebo's.[1][2][3][4][5][6] Homeopathie wordt daarom tot de pseudowetenschappen gerekend.[7][8]
Geinig detail: er heeft ongeveer een jaar lang een filmpje op youtube gestaan waarin van der Heide uitleg gaf hoe de onderdelen magnetisch te behandelen, ik heb Berret attend hierop gemaakt en bewuste filmpje was binnen no time verwijderd.
Gr. Walter
Gr. Walter
Zijn inkomsten liepen gevaar?
Nee, die methode leverde het gevaar op van de negatieve terugkoppeling.
Mwah Wouter, de wereld van het occultisme is geen wereld buiten onszelf. Die wereld creëren we ook zelf! Zonder mensen, en met name het menselijk denken, bestaat er eenvoudig geen occultisme dan wel voodoo. Zei het al: Hans Klok legde de principes haarfijn uit vorige week in Zomergasten... Het is zijn vak 
De beperkingen van de menselijke geest en de lieden die daar handig op inspelen.
Zelf vind ik het ook wel leuk om me te laten foppen, maar ik ben me er wel graag van bewust dat dit gebeurd of kan gebeuren. Als je wordt gefopt zonder dat je dat weet wordt je bedrogen.
En wat het occulte van Wouter betreft, kijk eerst of er verklaarbare oorzaken voor onze ervaringen zijn. Zijn die er niet is in de eerste plaats onze kennis ontoereikend.
En wat het overbrengen van de 'structuurinformatie' betreft heeft het wel heel veel overeenkomsten met een religie; Van der Heide als de messias en de heren Gehakt en Theo als de hogepriesters die zijn ingewijd in deze verborgen kennis.
Mijn bezoek bij Theo was een indrukwekkende ervaring, maar tijdens een vakantie in Rome heb ik ook een katholieke mis opgedragen door de paus bijgewoond; dat was ook een indrukwekkende ervaring.
Onderga het, ervaar het, maar weet wel dat de oorzaak van de ervaring op een ander vlak kan liggen dan je in eerste instantie zou denken.
Overigens deed de 'lamp' bij mij dan weer niets. Maar ik heb ook geen hostie gekregen.
Zelf vind ik het ook wel leuk om me te laten foppen, maar ik ben me er wel graag van bewust dat dit gebeurd of kan gebeuren. Als je wordt gefopt zonder dat je dat weet wordt je bedrogen.
En wat het occulte van Wouter betreft, kijk eerst of er verklaarbare oorzaken voor onze ervaringen zijn. Zijn die er niet is in de eerste plaats onze kennis ontoereikend.
En wat het overbrengen van de 'structuurinformatie' betreft heeft het wel heel veel overeenkomsten met een religie; Van der Heide als de messias en de heren Gehakt en Theo als de hogepriesters die zijn ingewijd in deze verborgen kennis.
Mijn bezoek bij Theo was een indrukwekkende ervaring, maar tijdens een vakantie in Rome heb ik ook een katholieke mis opgedragen door de paus bijgewoond; dat was ook een indrukwekkende ervaring.
Onderga het, ervaar het, maar weet wel dat de oorzaak van de ervaring op een ander vlak kan liggen dan je in eerste instantie zou denken.
Overigens deed de 'lamp' bij mij dan weer niets. Maar ik heb ook geen hostie gekregen.
Laatst gewijzigd door richard op di 31 aug 2021, 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Tis ook maar of je er gevoelig voor bent.
Gevoelig voor beïnvloeding door anderen, inductie heet dat geloof ik, zijn we allemaal. Daar is zoveel onderzoek naar gedaan dat we dat wel als bewezen mogen beschouwen.
Ik had dus het woordje "erg of weinig" er bij moeten zetten.
Tis ook maar of je er, erg of weinig, gevoelig voor bent.
Maar zodra er mensen zijn die beginnen met afkortingen die om uitleg vragen, IMPONEREN, of met cijfers beginnen te goochelen, om mij te vooraf al te duiden op het fenomeen, wat zich voor mijn ogen/oren gaat afspelen?
Dan ben ik al in de verdediging 
Tis ook maar of je er, erg of weinig, gevoelig voor bent.
Maar zodra er mensen zijn die beginnen met afkortingen die om uitleg vragen, IMPONEREN, of met cijfers beginnen te goochelen, om mij te vooraf al te duiden op het fenomeen, wat zich voor mijn ogen/oren gaat afspelen?
Dat is dan weer de andere kant van het spectrum aan audiofilische kerken.
-
wouter
- Ook commercieel actief
Het voert te ver hier gesprekken te hebben over de realiteit van onzichtbare dingen, maar ook als je naast een wonder staat is het moeilijk te geloven. Waar ik op doelde is dat me duidelijk geworden is op welk terrein hier (met vuur) gespeeld wordt. Stellen dat dit in je eigen hoofd gebeurt is natuurlijk een opvatting, die ik niet deel, al was The Matrix wel een leuke film. Voor zo ver ik weet is Hans Klok een illusionist, dat is niet waarop ik doelde natuurlijk. Tenzij hij daarnaast privé zich ook nog bezig houdt met meer geestelijke realiteiten, daarover ben ik niet goed geinformeerd.Pjotr schreef:Mwah Wouter, de wereld van het occultisme is geen wereld buiten onszelf. Die wereld creëren we ook zelf! Zonder mensen, en met name het menselijk denken, bestaat er eenvoudig geen occultisme dan wel voodoo. Zei het al: Hans Klok legde de principes haarfijn uit vorige week in Zomergasten... Het is zijn vak
Hoe dan ook, ik vind dat er altijd een tegengeluid mag zijn/moet kunnen zijn. Vanuit mijn persoonlijke paden - als ik dan on topic mag blijven - kan ik zeggen dat dit geen vrijblijvende bezigheden zijn met magnetisme i.c.m. een stukje ziel en bewustzijn laten overlopen. Voor mij zijn die effecten ook bewezen, dus laten we stellen dat hoe we er ook tegenaan kijken... hier is geen sprake meer van optimalisatie van de fysieke en absolute kant van een audioketen. Wat het wel is, en of dit wel of geen kwaad kan... tja daar zijn iig de "instralers" zich wel van bewust. En dat gaat natuurlijk dan niet over centen, en commercieel belang.
Weer wat geleerd over dit onderwerp.
Ik luister tegenwoordig het liefst naar goede muziek (ja, lichte muziek want pauken en kanonnen snap ik niet) en dit het liefst over een installatie (in een ruimte) die dit kan overbrengen/zo min mogelijk stoort
Nu snap je wellicht ook de foto van het uitkoken van de kurkjes.
- pappaleo
- Contacteer:
Wat is er mis met pauken?
Ik weet niet wat de ARBO daar van zou vinden; de werkhouding is problematisch om over de werkkleding en PBM's maar niet te spreken.
- OWC
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Als je de gemiddelde pakjes ziet op de Olympische spelen, hebben ze kennelijk met kleding niet zoveel moeite......
Audio lamp alarm!
Ik heb gesproken met een eigenaar van een audiolamp, over een paar weken waarschijnlijk een keer testen hier in het luisterkamertje. Is niet zomaar meer een lamp, er zit een aangepaste variac bij die gelijkstroom levert, twee stuks audiotegel, vele behandelde weerstanden, mooie kooldraadlamp etc. Qua kosten is die luxe uitvoering van de audiolamp vergelijkbaar met een mooi Furutech stekkerblok.. (Jeroen
)
Als de lamp veel effect geeft, wil ik de aanschaf toch wel overwegen.
Groetjes Walter
Ik heb gesproken met een eigenaar van een audiolamp, over een paar weken waarschijnlijk een keer testen hier in het luisterkamertje. Is niet zomaar meer een lamp, er zit een aangepaste variac bij die gelijkstroom levert, twee stuks audiotegel, vele behandelde weerstanden, mooie kooldraadlamp etc. Qua kosten is die luxe uitvoering van de audiolamp vergelijkbaar met een mooi Furutech stekkerblok.. (Jeroen
Groetjes Walter
-
wouter
- Ook commercieel actief
Tja eh, ik luister zeg maar andere muziekpappaleo schreef:Wat is er mis met pauken?
Alarm over de audio lamp deed ik alWalt schreef:Audio lamp alarm!
Groetjes Walter
En ik hoop dat je de ellende bespaard blijft met de lamp.
Furutech en het lichtnet is wat anders dan een audio reiki lamp. Jammer dat het nooit eens een keer goed genoeg is.
Laatst gewijzigd door wouter op do 02 sep 2021, 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
We moeten straks toch op naar de 400 pagina’s, en het aantal posts tikt altijd lekker aan merk ik, na aanschaf van een nieuwe dubieuze audio tweak… 
En wat moet die lamp gaan doen buiten licht geven met extra stappen?
De lamp geeft vooral licht in het infrarode bereik, overdag zie je niet als die aanstaat…
- OWC
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Het geeft extra quantum ionen in een specifiek spectrum, zodat de luchtdeeltje zich minder in het entropisch veld bevinden.hardbats schreef:En wat moet die lamp gaan doen buiten licht geven met extra stappen?
Dit heeft als resultaat dat het ruimtelijker klinkt, meer gedetailleerd, beter hoog en tegelijk een minder vermoeiend geluidsbeeld.
-
wouter
- Ook commercieel actief
o, dus niets geheimzinnigs