Was dat misschien deze: viewtopic.php?f=3&t=14171hannesie schreef:Er was ooit een ontwerp met een fiks aantal units die in een gebogen lijn er een erg mooi ontwerp hadden gemaakt in Breda beluisterd en foto kan ik zo niet vinden, Jeroen had er juist ook een extra momentje/aandacht voor, kan mij de onderwerpje niet helemaal herinneren , of de ontwerper, een Amerikaan niet helemaal de juiste naam herinneren. iets van genklee
of deze: viewtopic.php?f=3&t=17319
