het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Het valt me trouwens de laatste tijd wel op dat er minder "modern" spul op MP verkrijgbaar is?
Het is allemaal wel heel erg vintage. (niks mis mee trouwens)
Of houdt iedereen z'n favoriete speakers vast, zodat je die net als een nooit geopende Mario game voor 2 miljoen kan verkopen?
Het is allemaal wel heel erg vintage. (niks mis mee trouwens)
Of houdt iedereen z'n favoriete speakers vast, zodat je die net als een nooit geopende Mario game voor 2 miljoen kan verkopen?
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Complete Philips HTR9900 home cinema set voor €400: https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... ousPage=lr
Dat is toch geen geld voor zoiets, de losse Peerless/Vifa drivers zouden nieuw meer dan het dubbele kosten.
Dat is toch geen geld voor zoiets, de losse Peerless/Vifa drivers zouden nieuw meer dan het dubbele kosten.
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Inderdaad, maar om deze Philips boxen goed klinkend te krijgen lijkt nog niet mee te vallen, zie viewtopic.php?f=3&t=16152
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
In Belgie een Sansui AU111
https://link.2dehands.be/m1739976415?ut ... ios_tablet
Je moet wel flink wat € mee brengen teller staat op 1500€
https://link.2dehands.be/m1739976415?ut ... ios_tablet
Je moet wel flink wat € mee brengen teller staat op 1500€
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Iemand bekend met dit ontwerp, blijkbaar afkomstig van Audio & Techniek?
https://link.marktplaats.nl/m1740657050
https://link.marktplaats.nl/m1740657050
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Geen rare prijs lijkt mij.
Bosch bovenfrees POF 1400 ACE
€ 69,00
https://link.marktplaats.nl/m1739432438 ... ialbuttons
Bosch bovenfrees POF 1400 ACE
€ 69,00
https://link.marktplaats.nl/m1739432438 ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Feit is wel dat de interne bekabeling een bende van jewelste is.VintageHarry schreef:Iemand bekend met dit ontwerp, blijkbaar afkomstig van Audio & Techniek?
https://link.marktplaats.nl/m1740657050
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ja, dat viel me ook op, wel nette schotjes tussen de prints in en dan de bekabeling zo aanleggen…
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Inderdaad, het avondeten van de honden ziet er beter verzorgd uit dan dit. Die netbedrading, brrr...VintageHarry schreef:Ja, dat viel me ook op, wel nette schotjes tussen de prints in en dan de bekabeling zo aanleggen…
Waarom zo veel geld uitgeven aan dure componenten om het vervolgens met restjes draad uit de rommeldoos in elkaar te flansen?
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Om het maar even eerlijk te spelen, heb de fiets van mijn vrouw op marktplaats gezet, als iemand er trek in heeft?
https://link.marktplaats.nl/m1741887703
https://link.marktplaats.nl/m1741887703
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Het ziet er naar uit dat deze mijn kant op gaat komen
Ouwebok schreef:Stond deze build niet genoemd in een onderwerp over ploppende NCore?
https://link.marktplaats.nl/m1704831063
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
niceholco schreef:Het ziet er naar uit dat deze mijn kant op gaat komen![]()
Ouwebok schreef:Stond deze build niet genoemd in een onderwerp over ploppende NCore?
https://link.marktplaats.nl/m1704831063
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Voor de liefhebbers heb ik eventueel nog een N1000 over, het NCore broertje van deze Purifi P1000.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
- Bertje
- Ook commercieel actief
- Berichten: 1311
- Lid geworden op: zo 03 okt 2004, 23:05
- Locatie: Lunteren
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
VintageHarry schreef:Iemand bekend met dit ontwerp, blijkbaar afkomstig van Audio & Techniek?
https://link.marktplaats.nl/m1740657050
Kwam dit tegen,
http://www.tnt-audio.com/sorgenti/hawkmpdac_e.html
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ja, inderdaad. een zakje tyraps, wat krimpkous, plakvoetjes en wat behoorlijk draad met verschillende kleuren kostten toch peanuts ten opzichte van wat de rest gekost heeft ?timpert schreef:Inderdaad, het avondeten van de honden ziet er beter verzorgd uit dan dit. Die netbedrading, brrr...VintageHarry schreef:Ja, dat viel me ook op, wel nette schotjes tussen de prints in en dan de bekabeling zo aanleggen…
Waarom zo veel geld uitgeven aan dure componenten om het vervolgens met restjes draad uit de rommeldoos in elkaar te flansen?
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Hartelijk dank voor het delen!Bertje schreef:Kwam dit tegen
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Is inmiddels weg, ik blij, weer een beetje ruimte in de tent.hannesie schreef:Om het maar even eerlijk te spelen, heb de fiets van mijn vrouw op marktplaats gezet, als iemand er trek in heeft?
https://link.marktplaats.nl/m1741887703
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Er was ooit een ontwerp met een fiks aantal units die in een gebogen lijn er een erg mooi ontwerp hadden gemaakt in Breda beluisterd en foto kan ik zo niet vinden, Jeroen had er juist ook een extra momentje/aandacht voor, kan mij de onderwerpje niet helemaal herinneren , of de ontwerper, een Amerikaan niet helemaal de juiste naam herinneren. iets van genklee
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
je bedoelt denk ik Dr Earl Geddes
http://www.gedlee.com/
http://www.gedlee.com/
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik heb Geddes nog nooit met line arrays gezien.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Deze opzet dus.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
