Is er ook een Duits car audio forum?

voor alle audio die moet kunnen rijden

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
spinningwheels
Berichten: 37
Lid geworden op: do 22 jul 2021, 21:32

Is er ook een Duits car audio forum?

Bericht door spinningwheels »

Wat vreemd misschien om het op een Nederlands forum te vragen. Maar is er een druk bezocht Duits car audio forum?
Ik zoek namelijk twee defecte versterkers die in Duitsland blijkbaar wel redelijk veel gebruikt zijn.
Defect omdat ik ze in stukken wil zagen om afdek kappen van te maken, zodat de in en uitgangen netjes weggewerkt kunnen worden.
Staan er zat op Ebay kleinanzeige, maar dat zijn goede versterkers, beetje zonde om daar veel geld voor te betalen en aan stukken te zagen.
Gebruikersavatar
Bertje
Ook commercieel actief
Berichten: 1311
Lid geworden op: zo 03 okt 2004, 23:05
Locatie: Lunteren
Contacteer:

Re: Is er ook een Duits car audio forum?

Bericht door Bertje »

Om welk merk en type gaat het..? Je kan https://www.klangfuzzis.de/ proberen.
spinningwheels
Berichten: 37
Lid geworden op: do 22 jul 2021, 21:32

Re: Is er ook een Duits car audio forum?

Bericht door spinningwheels »

Gaat om Rodek R 680A en R 680N maar er zijn meer type nummers , met hetzelfde uiterlijk .
Dank voor de link
Plaats reactie