SVS Sub amp defect

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
koenjer

SVS Sub amp defect

Bericht door koenjer »

Tijdje geleden in een bevlieging deze amp module voor weinig gekocht op MP, dacht mooie basis om een dikke sub te bouwen. (Ja er zal wel een vaste curve in gebakken zitten, die is uit te meten en met de app PEQ moest dat m.i. wel werkbaar worden).

Helaas werkt het versterker gedeelte niet, bluetooth connectie werkt wel i.c.m. de app maar er komt geen geluid uit.
De SMPS "whined" wel (luider dan dat je in operatie zou verwachten), dus wellicht dat de hoofdvoeding niet wil starten of in een beveiliging hangt.

Betreft module: SVS STA-1200D
Ik kan geen service manuals of schema's vinden op het www, en daarbij gaat mijn kennis niet diep voor SMPS.
Voordat ik het helemaal afschrijf, dacht ik, laten we eens kijken of hier iemand nog een suggestie heeft.
Bijlagen
Amp2.jpg
amp1.jpg
ray5150

Re: SVS Sub amp defect

Bericht door ray5150 »

Daar is iemand flink met de kitspuit bezig geweest... :shock:
Chocomel

Bericht door Chocomel »

Zijn de voedingsspanningen aanwezig?
OWC
Ook commercieel actief
Contacteer:

Bericht door OWC »

Voor zover ik weet zijn de meeste SVS versterkers allemaal Chinese import (van onder andere Formosa Audio) met een mooie rebrand.

Het exacte type nummer van de versterker kun je dan aan de onderkant van de print vinden.
Eerst maar eens inderdaad kijken naar de spanningen.

Dat het vast gekit is verbaast mij niks, ze hadden het alleen wat netter kunnen doen.
Plaats reactie