welke schuurmachine.....
Moderator: Beheerdersteam
Re: welke schuurmachine.....
Goed spul, gelijk maar een doosje van die Mirka Abranet besteld...

Over het algemeen wordt aangeraden om bij Abranet een tussenzooltje te gebruiken. Als ik het goed heb is het klittenband van bv. een Festool schuurzool net iets anders en slijt daardoor heel hard. Bijvoorbeeld deze:https://www.nonpaints.com/nl/mirka-besc ... 0mm-velcro
- aaronboumans
Ja vergeten te vermelden; tussenzool is zowiezo aan te bevelen. Is uiteindelijk goedkoper.
Inderdaad tussenzool gebruiken. Om snelle slijtage van het klittenband van je zool te voorkomen. Volgens mij iets met warmteontwikkeling waardoor de haakjes van de zool worden platgedrukt en niet meer overeind komen.Shadow schreef:Oh hij gaat op de Bosch prima anders?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Goede tip, moet ik ook maar even bestellen. Zooltje van m’n schuurbak vond ik ook erg hard gaan.
Dan gooi ik er gelijk weer een nieuwe zool op, die is al een eind onderweg.Arno schreef:Inderdaad tussenzool gebruiken. Om snelle slijtage van het klittenband van je zool te voorkomen. Volgens mij iets met warmteontwikkeling waardoor de haakjes van de zool worden platgedrukt en niet meer overeind komen.Shadow schreef:Oh hij gaat op de Bosch prima anders?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
een halve zoolShadow schreef:Dan gooi ik er gelijk weer een nieuwe zool op, die is al een eind onderweg.Arno schreef:Inderdaad tussenzool gebruiken. Om snelle slijtage van het klittenband van je zool te voorkomen. Volgens mij iets met warmteontwikkeling waardoor de haakjes van de zool worden platgedrukt en niet meer overeind komen.Shadow schreef:Oh hij gaat op de Bosch prima anders?