het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Daar ben ik nooit aan begonnen, wordt ik sowieso treurig van haha.
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Om dezelfde vriend maar te citeren, was het hem elke cent meer dan waardDouwe84 schreef:Daar ben ik nooit aan begonnen, wordt ik sowieso treurig van haha.
Maar om in speakertalk te blijven, heb je al de nodige bescherming voor je dome tweeters en woofers?
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Nou, nee. Al heeft de center een afgeschermde tweeter. De subs verzin ik misschien nog wel wat op...

Goeie maar lijkt me niet nodig, m'n dochter deed het ook prima met muziek en andere achtergrondgeluidenJohn P schreef:Babyuitrusting voor papa.
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Je kan ze leren er van af te blijven. Dat is mij goed gelukt.
Alleen toen kwamen er vriendjes en neefjes op bezoek.......
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Alleen toen kwamen er vriendjes en neefjes op bezoek.......
Laatst gewijzigd door pappaleo op ma 16 aug 2021, 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Mijn dochter heeft ook nooit ergens aan gezeten. Vriendjes tot nu toe ook niet... Fingers crossed
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Gewoon alleen nog maar metal domes met een gaasje nemen, of tweeters een phaseplug en woofers met phase plugs
Subs zijn meestal niet zo'n probleem denk ik?
Subs zijn meestal niet zo'n probleem denk ik?
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Nou ja, de nieuwe zijn best prijzig en alu dus zonde als daar een deuk in komt
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik had 2 speakers met per speaker 2 Focal 5N412. Toch hebben neefjes het gepresteerd om de 4 stofdoppen er finaal af te scheuren.
En denk je dat de ouders (schoonfamilie) hun verantwoordelijkheid namen?
Ben je gek. "Moet je zulke dingen maar niet in de kamer zetten".
En denk je dat de ouders (schoonfamilie) hun verantwoordelijkheid namen?
Ben je gek. "Moet je zulke dingen maar niet in de kamer zetten".
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Voor zoiets heb je (die mensen) toch gewoon een verzekering?
Die dekt dat gewoon.
Aan dat soort uitspraken zou ik trouwens geen boodschap hebben, schade is schade.
Die dekt dat gewoon.
Aan dat soort uitspraken zou ik trouwens geen boodschap hebben, schade is schade.
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Daar hebben we het hier al eens over gehad. Dat is een ingewikkeld verhaal met familieverhoudingen en het was nou ook weer niet een scheiding waard.One World Concepts schreef:Voor zoiets heb je (die mensen) toch gewoon een verzekering?
Die dekt dat gewoon.
De zaken liggen nu allemaal wat anders. De betreffende neefjes zijn in de twintig en niet meer welkom hier.
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik volg het niet helemaal waarom dat ingewikkeld zou moeten zijn, verzekering betaal je toch, en die doen onder de 500-1000 euro bijna nergens moeilijk over? Telefoontje en is in 10 minuten geregeld.pappaleo schreef:Daar hebben we het hier al eens over gehad. Dat is een ingewikkeld verhaal met familieverhoudingen en het was nou ook weer niet een scheiding waard.One World Concepts schreef:Voor zoiets heb je (die mensen) toch gewoon een verzekering?
Die dekt dat gewoon.
De zaken liggen nu allemaal wat anders. De betreffende neefjes zijn in de twintig en niet meer welkom hier.
4 jaar terug echt een hele hoop vergoed gekregen door immense lekkage van de bovenburen waarbij de huurbaas die ik destijds had helemaal NIKS wilde doen. Halve kamer zat onder de schimmel, dat is niet overdreven.
Zelfs dingen vergoed gekregen waar ik geen bonnetjes meer van had, waaronder een backpack van 250 euro.
Ook ooit eens zelfbouw speakers vergoed gekregen door waterschade, kreeg er 200 euro voor
Maar goed, sommige mensen zien dat als iets moeilijks, als een soort zonde ofzo?
Snap het niet, voor zulk soort dingen heb je JUIST een verzekering?
Speaking of, ik moet de inboedel nog steeds omzetten........
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Nooit te maken gehad met ingewikkelde familieverhoudingen?One World Concepts schreef:Ik volg het niet helemaal waarom dat ingewikkeld zou moeten zijn, verzekering betaal je toch, en die doen onder de 500-1000 euro bijna nergens moeilijk over? Telefoontje en is in 10 minuten geregeld.
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Verstandhoudingen, John. Iets anders dan bloedverwantschap 
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ach, in sommige topics worden zelfs brillen aanbevolen

- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Toch lijkt dit me meer iets voor het “de grollen van Marktplaats” topic 
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9199
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Familie mag je niet op marktplaats zetten Harry 
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ook niet bij “gratis af te halen”?
Ik zal de verkoopvoorwaarden van Marktplaats nog eens goed bestuderen dan 
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Degenen die je er op zou willen als "gratis af te halen" zijn net precies de modellen die je aan de straatstenen nog niet kwijt kan. Jammer is dat 
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... ousPage=lr
Spoelen
2x trafokern spoel 4,7mh (mega zwaar)
2x trafokern spoel 2,2mh
2x tritec spoel 1 mh
2x tritec spoel 0,18mh
Audyn-cap
2x Reference 0,22uf VERKOCHT
2x plus 8,2uf
2x plus 6,8uf
2x plus 3,3mh
2x mkp-qs 100uf
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... sPage=home
x Vifa PLW22 450/8 subwoofers.
Subwoofers van absolute topklasse, bijna nergens meer te vinden.
Richtprijs voor 2 subwoofers : 175 euro
Richtprijs voor 4 subwoofers : 300 euro
2 x Thommessen Proteus SW 2.5 subwoofer versterkers zonder ombouw.
Dit zijn high end versterkers van absolute topkwaliteit (Made in Germany) en bijna niet meer verkrijgbaar.
Bijgeleverd : topkwaliteit bekabeling
Richtprijs voor beide versterkers : 400 euro
Accessoires : 8 verstelbare kunststof poten, richtprijs 25 euro
Aanbieding:
Als u alle items koopt, betaalt u geen 725 euro maar slechts 650 euro !
High end audio !!
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... sPage=home
Paartje middentoners/ woofers 8P511 €80,-
Nieuwe rubber randen van Audiofriends. Super soepel en weer helemaal fris. Ondanks dat 1 serienummer stikker mist, weet ik dat dit altijd een paartje is geweest met vermoedelijke vrijwel gelijke serienummers.
Paartje woofers 10N501 €90,-
Nieuwe rubber randen van Atelier Acoustik in Frankrijk (beste randen!). En opnieuw gecoat met coating van Focal. Spelen weer fantastisch zoals het hoort. Serienummers dicht bij elkaar, zijn altijd een paartje geweest,
Paartje T121 tweeters €105,-
Nieuwe foamranden van Audiofriends. Zeer zware magneet, dikke, originele litzedraden. Absolute toptweeter. Serienummers zeer dicht bij elkaar, zijn altijd een paartje geweest.
Spoelen
2x trafokern spoel 4,7mh (mega zwaar)
2x trafokern spoel 2,2mh
2x tritec spoel 1 mh
2x tritec spoel 0,18mh
Audyn-cap
2x Reference 0,22uf VERKOCHT
2x plus 8,2uf
2x plus 6,8uf
2x plus 3,3mh
2x mkp-qs 100uf
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... sPage=home
x Vifa PLW22 450/8 subwoofers.
Subwoofers van absolute topklasse, bijna nergens meer te vinden.
Richtprijs voor 2 subwoofers : 175 euro
Richtprijs voor 4 subwoofers : 300 euro
2 x Thommessen Proteus SW 2.5 subwoofer versterkers zonder ombouw.
Dit zijn high end versterkers van absolute topkwaliteit (Made in Germany) en bijna niet meer verkrijgbaar.
Bijgeleverd : topkwaliteit bekabeling
Richtprijs voor beide versterkers : 400 euro
Accessoires : 8 verstelbare kunststof poten, richtprijs 25 euro
Aanbieding:
Als u alle items koopt, betaalt u geen 725 euro maar slechts 650 euro !
High end audio !!
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... sPage=home
Paartje middentoners/ woofers 8P511 €80,-
Nieuwe rubber randen van Audiofriends. Super soepel en weer helemaal fris. Ondanks dat 1 serienummer stikker mist, weet ik dat dit altijd een paartje is geweest met vermoedelijke vrijwel gelijke serienummers.
Paartje woofers 10N501 €90,-
Nieuwe rubber randen van Atelier Acoustik in Frankrijk (beste randen!). En opnieuw gecoat met coating van Focal. Spelen weer fantastisch zoals het hoort. Serienummers dicht bij elkaar, zijn altijd een paartje geweest,
Paartje T121 tweeters €105,-
Nieuwe foamranden van Audiofriends. Zeer zware magneet, dikke, originele litzedraden. Absolute toptweeter. Serienummers zeer dicht bij elkaar, zijn altijd een paartje geweest.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
even de trend die ik zelf veroorzaakte doorbreken 
