De zelfbouwversie is van ons afkomstig dus inderdaad als je meer wil weten is het handig om even contact op te nemenholco schreef:Ik doel meer op de zelfbouw versie.
Daudio C1 kloon # laatst
Moderator: Beheerdersteam
Moderator: Beheerdersteam
De zelfbouwversie is van ons afkomstig dus inderdaad als je meer wil weten is het handig om even contact op te nemenholco schreef:Ik doel meer op de zelfbouw versie.