nw speakers voor in de schuur, met vintage Philips drivers
- AD 8066/W4 bas
- AD 210/SQ4
- AD 11700/RT8 isophase tweeter
Kast kan lekker simpel, ook de mid heeft al z'n eigen huisje van fatsoenlijke maten. netto volume voor de woof iets van 12 liter, gewoon gesloten en waarschijnlijk zal een serie C ingezet worden (op basis van de tsp die ik online kon vinden), en dat zou dan een f3 van net onder de 50Hz moeten worden. Enkele brace en wat hoek verstevigingen moet goed gaan. Demping met steenwol en/of akotherm.
Dit wordt zeker geen Pinksteren project, ik ga zeker t filteren grondig en niet snel doen (en ook voor de grap geen fouten en scheve planken bij de kastbouw), ik wil echt proberen t uiterste uit deze klassiekers te halen. Maar ik hoop toch wel voor kerst ze spelend te hebben. geen idee welke kerst
ik had eigenlijk gedacht al wat te gaan zagen vanavond (mooier geluid dan wat de TV nu voortbrengt) maar ff uitgesteld omdat t hout (OSB plaat) nog buiten stond, zal t eerst maar ff laten acclimatiseren
