Waarom zonde? Lijkt mij sowieso geen ding waarop ooit te spelen vielpappaleo schreef:Zonde van die cello.
Ik heb nog een complete staan.
Akoestisch dus. Zonder speakers.
het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Laatst gewijzigd door Pjotr op di 06 jul 2021, 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- pappaleo
- Berichten: 12411
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Nu niet meer, nee.Pjotr schreef:Waarom zonde? Lijkt mij sowieso geen ding waarop ooit te spelen vielpappaleo schreef:Zonde van die cello.
Ik heb nog een complete staan.
Akoestisch dus. Zonder speakers.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: De grollen van marktplaats !
elk van de onderdelen (kast, trafo's) is t al waard!winfield schreef:
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Zeker, een dergelijke kast is al veel meer waard.
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: De grollen van marktplaats !
Op zich een mooi ding, prijs is ook wel redelijk.winfield schreef:
Alleen jammer dat dan weer van de bedrading zo´n knoeiboel word gemaakt...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Liionidas ombouw van padoukkhout incl crossover
https://link.marktplaats.nl/m1719153599
SB Acoustics Satori TW29RN-B 4 €200 het paar
https://link.marktplaats.nl/m1724241788
SB Acoustics ARA - Satori drivers / Mundorf / Path Audio €400, bieden vanaf 300
https://link.marktplaats.nl/m1725360303
https://link.marktplaats.nl/m1719153599
SB Acoustics Satori TW29RN-B 4 €200 het paar
https://link.marktplaats.nl/m1724241788
SB Acoustics ARA - Satori drivers / Mundorf / Path Audio €400, bieden vanaf 300
https://link.marktplaats.nl/m1725360303
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Laatst gewijzigd door Douwe84 op vr 16 jul 2021, 9:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Douwe84 schreef:
Grappig, de verkoper zegt dat ze nieuw rond de 400 zijn en eronder staat een advertentie van Soundimports voor 329…
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Zag t ook iddLeeuwarden schreef:Douwe84 schreef:
Grappig, de verkoper zegt dat ze nieuw rond de 400 zijn en eronder staat een advertentie van Soundimports voor 329…
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Stond deze build niet genoemd in een onderwerp over ploppende NCore?
https://link.marktplaats.nl/m1704831063
https://link.marktplaats.nl/m1704831063
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ehhh, nee.
Die is gebouwd door Jeroen van daudio, volledig plopvrij garantie!
Bovendien is deze met de Purifi eindtrappen, de N1000 is de Ncore variant, daar heb ik er zelf 2 van staan.
Die is gebouwd door Jeroen van daudio, volledig plopvrij garantie!
Bovendien is deze met de Purifi eindtrappen, de N1000 is de Ncore variant, daar heb ik er zelf 2 van staan.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik bedoelde deze post van Jeroen_d: viewtopic.php?f=7&t=29300&hilit=Sparkos ... 0#p1987295
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Klopt, maar je voorgaande post kan zo gelezen worden dat deze ook zou ploppen.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Het is net als met een stuk vlees. de een maakt er een smakelijke maaltijd van, de ander bakt er een schoenzool van...
Maar dat is niet de schuld van het vlees.
Maar dat is niet de schuld van het vlees.
