10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 6 februari 2021 afgelast
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 6 februari 2021 afgelast
Je kunt de boodschappen natuurlijk ook laten thuisbezorgen...
Dan is het gegarandeerd rot bedoel je?ray5150 schreef:Je kunt de boodschappen natuurlijk ook laten thuisbezorgen...
Ik zeg niksLeeuwarden schreef:Ja, als je het zo bekijkt wordt zo'n luisterdag een dikke knokpartij!
Kan ik altijd nog met die bezorger de kachel aanmaken, als hij met half verrot fruit Melk welke precies op Uiterste houdbaarheid dag wordt mee gegevenPjotr schreef:Dan is het gegarandeerd rot bedoel je?ray5150 schreef:Je kunt de boodschappen natuurlijk ook laten thuisbezorgen...
Viel mij de 16 de op dat Alle 3 de pakken rijstepap
Dus geen keus Pjotr
- Bertje
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Niet om on-emphatisch over te komen, maar je hoeft natuurlijk niet altijd met de emoties van een ander rekening te houden, of beter gezegd in mee te gaan...ik vind het soms maar lachwekkend waar mensen zich druk over maken en in de stress schieten om 3x niks.OpaBert schreef:Dat waren 3 incidenten achter elkaar![]()
Je wordt bang ergens wat van te zeggen
Maar dit dreigt zomaar off topic te gaan zie ik...
Eerst maar eens afwachten. Het mag weer van Peppie en Kokkie. Maar kan het dadelijk ook weer?
- Bertje
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Dat weet niemand zeker natuurlijk...zelfs Peppie en Kokkie niet.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
VintageHarry schreef:Er lijkt inmiddels weer een redelijke kans te bestaan dat er in het najaar luisterdagen georganiseerd mogen worden
Met de vraag van Harry begon de discussie, natuurlijk willen wij als luisterdag organisatoren ook errug graag weer wat gaan doen. Maar het moet wel veilig kunnen, een luisterdag met mondkapjes en/of 1.5m afstand lijkt het me eigenlijk ook niet gaan worden.
Na de zomervakantie is een mooi moment om te kijken waar we dan staan, als vakantiegangers terug keren. Het gaat natuurlijk best wel de goede kant op met de cijfers, dat geeft hoop. Dutch Audio Event (voorheen XFi) durft het al wel aan eind oktober
Eerst een goede vakantie allemaal, geniet ervan
Fijne vakantie Dan maar
Tot over 2-3 weken dan maar Barry ik pas wel op het huis hier
ik hoop dat er snel weer luisterdagen komen
En zal me verder on topic gedragen
Tot over 2-3 weken dan maar Barry ik pas wel op het huis hier
ik hoop dat er snel weer luisterdagen komen
En zal me verder on topic gedragen
- VintageHarry
Uiteraard moet dat veilig kunnen! En zover is het nog niet, vandaar ook het woord “kans”Barry2001 schreef:Maar het moet wel veilig kunnen
Dan maak ik ook meteen van de gelegenheid gebruik om iedereen een fijne vakantie toe te wensen! Samen met Henk zal ik dan wel het huis bewaken
Gezien de gemiddelde leeftijd van de forum en de luisterdag bezoekers moeten de meesten toch onderhand gevaccineerd zijn ?
Ik moet zeggen dat ik de boodschappen van de Jumbo sinds anderhalf jaar laat thuisbezorgen en de groente, fruit, en zuivel komen altijd keurig gekoeld en vers binnen.Pjotr schreef:Dan is het gegarandeerd rot bedoel je?ray5150 schreef:Je kunt de boodschappen natuurlijk ook laten thuisbezorgen...
- Leeuwarden
Heb 1x laten bezorgen en dat was prima in orde!ray5150 schreef:Ik moet zeggen dat ik de boodschappen van de Jumbo sinds anderhalf jaar laat thuisbezorgen en de groente, fruit, en zuivel komen altijd keurig gekoeld en vers binnen.
Is ook zo! Groente is eigenlijk verser dan in de winkel. Hopelijk is Bert nu gerustgesteld ... 
Is off-topic reageer er liever niet opPjotr schreef:Is ook zo! Groente is eigenlijk verser dan in de winkel. Hopelijk is Bert nu gerustgesteld ...
Troost je, 6 februari 2021 gaan we sowieso niet meer redden Bert 
- pappaleo
- Contacteer:
Psies. Ook mijn planning voor die datum is al definitief 
Tijd voor een nieuwe datum? 
- Leeuwarden
Kan, maar besef wel dat er dan minder is om te mekkeren…dre schreef:Tijd voor een nieuwe datum?
Live mekkeren is ook niet verkeerd toch?
- Leeuwarden
Zeker niet! Dat is eigenlijk het ultieme mekkeren!
Laat de boodschappen jongens maar lekker kletsen, ik denk dat je hier wel gelijk hebt. Onze doelgroep is gevaccineerd of heeft dan op zijn minst de kans gehad en er bewust niet voor gekozen.ray5150 schreef:Gezien de gemiddelde leeftijd van de forum en de luisterdag bezoekers moeten de meesten toch onderhand gevaccineerd zijn ?
De 1.5 meter regel zal dan nog niet zijn afgeschaft en als je voor iedere bezoeker 5 m2 moet reserveren zit het zaaltje snel vol.
Hoe zit het met een luisterdag Barry, gaat die er dit jaar(2022) nog komen voor oost Nederland?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Doe ik nog even geen uitspraak over. Op korte termijn (lees voor de zomer) zeker niet.