laat dat helder zijn inderdaad, het was louter hypothetisch.ray5150 schreef:Waar is er sprake dan van misleiding ? Wouter sprak slechts van een mogelijkheid of een vermoeden. nergens is sprake van iets concreets.beijert schreef:Je weet in ieder geval niet of ze beter klinken dan een B&W wanneer er geklooid is.
Deze praktijken zijn wel een berichtje naar de ACM waard. Dit valt onder misleiding.
Ik heb ook een luidsprekermerk en ik verkoop vanuit huis of meetings. Altijd gratis testen zo lang als nodig, en meestal is 2 minuten genoeg, maar 2 maanden is ook geen punt. Het laatste wat ik zou willen is onze spullen op marktplaats zien omdat mensen ontevreden zijn.
Denk dat Millon al lang genoeg onderweg is om te weten hoe luidsprekers gebouwd moeten worden. Ook al is de afzet laag in volume, bij productie leer je wel het e.e.a. over consistentie en duurzaamheid.
Echter inruil suggereren terwijl dit niet zo gegaan is, en ook waarschijnlijk van een geheel ander kaliber dan je eigen spullen vind ik dubieus.