dre schreef:Even opschieten dan maar.Leeuwarden schreef:Daar ben ik mee bezig…dre schreef:
Tjonge jonge… druktemaker…
Moderator: Beheerdersteam
dre schreef:Even opschieten dan maar.Leeuwarden schreef:Daar ben ik mee bezig…dre schreef:
Ik had het over een goede voorversterkerdre schreef:Dus een van de voorversterkers is stuk?![]()
Ik heb er verschillende gehad,en niet eentje klonk hetzelfde eigenlijk.......
Maar aan de Pass Labs is dus weinig te doen?
Mmmmjaaa okeeeeee…. Ik ben er voor mezelf vanaf gestapt dat versterkers, luidsprekers e.d. geen smaakje mogen hebben. Dat is, voor alle duidelijkheid iets anders dan smakeloos. Het is m.i. wel een zoektocht om de juiste smaakjes bij elkaar te vinden om te voorkomen dat het geheel smakeloos gaat klinken.Pjotr schreef:Ik had het over een goede voorversterkerdre schreef:Dus een van de voorversterkers is stuk?![]()
Ik heb er verschillende gehad,en niet eentje klonk hetzelfde eigenlijk.......
Maar aan de Pass Labs is dus weinig te doen?Die doet echt helemaal niks met het signaal behalve een input kiezen en de sterkte regelen. Maar verder behoort ie er helemaal niks mee te doen.
Een Pass is nou eenmaal een Pass omdat het door die krullenbol zo bedacht is. Daartoe hangt ie een bepaalde filosofie aan met een bepaald klankidioom net als Menno e.v.a. dat doen. Een bepaalde hoeveelheid vervorming is nu eenmaal onderdeel van dat klankidioom.
Ik heb die 8 smd torretjes erop zitten.dre schreef:Hoe ver ben je?
Tja, als je over twee dingen tegelijk bezig bent wordt 't verwarrend.Is het voor de Wayne of de Pass ?dre schreef:Niemand een mening over de voeding?
Dus een voeding voor de Wayne.Die ken ik niet, idd geen meningLeeuwarden schreef:Dre is met de Pass bezig, ik met de Wayne.
Dus toch de Pass, maar daar staat een voeding bijLeeuwarden schreef:Kijk even naar de eerste post in dit topic, Anne, over die pre gaat het. Het schema hierboven is Wayne's BA2018.
Ohw, is dat allesLeeuwarden schreef:Ja, dat klopt. Dre wil graag weten of iemand een mening heeft over die voeding.