Zoals beloofd de subkist kant en klaar.
Groeten Stefan
Zelfbouw subwoofer kist
Moderator: Beheerdersteam
-
Stefanovitch
- Berichten: 44
- Lid geworden op: wo 17 mar 2021, 14:31
- Bertje
- Ook commercieel actief
- Berichten: 1311
- Lid geworden op: zo 03 okt 2004, 23:05
- Locatie: Lunteren
- Contacteer:
Re: Zelfbouw subwoofer kist
Ja daar past zo 2x 15" in een A8....
Mooi geworden, en mét RF logo!
Mooi geworden, en mét RF logo!
-
Lkkr handig
- Berichten: 3
- Lid geworden op: za 05 aug 2023, 16:18
Re: Zelfbouw subwoofer kist
-
Lkkr handig
- Berichten: 3
- Lid geworden op: za 05 aug 2023, 16:18
-
Lkkr handig
- Berichten: 3
- Lid geworden op: za 05 aug 2023, 16:18
