Vertel jij me nu dat jij in dit topic onzin zit te vertellenWalt schreef:Was complete onzin natuurlijk, een cd die je kan oprollen...![]()
Er zal wel simpel materiaal inzitten, vergelijkbaar met de inhoud van de Entreq ground boxes denk ik.
3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moderator: Beheerdersteam
- pappaleo
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Eindelijk........!! De waarheid!!
En dat ruim voor de 300 pagina's. Eigenlijk kunnen we dat niet toelaten 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
dat was toch potaarde? of kleigrond?Walt schreef:Er zal wel simpel materiaal inzitten, vergelijkbaar met de inhoud van de Entreq ground boxes denk ik.
Lijkt op zwarte aquarium gravel.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
is het verse of na het een jaartje in de bak heeft gelegen?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
Een leraar heeft per ongeluk die M-Bags mee naar school genomen
https://www.tubantia.nl/hengelo/special ... ~aebebba7/
https://www.tubantia.nl/hengelo/special ... ~aebebba7/
Dat is Barry, die woont daar vlakbij heeft zeker ook een zakje uitgeprobeerd.
Alvast voor de volgende dag in Wijkcentrum Slangenbeek.
Alvast voor de volgende dag in Wijkcentrum Slangenbeek.
Laatst gewijzigd door hannesie op wo 21 apr 2021, 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- pappaleo
- Contacteer:
Ik hoor net dat het een achtergebleven APL is.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Spanning en sensatie in Slangenbeek, alleen is het bijna volledig langs ons heen gegaan
(we wonen net buiten het geevacueerde gedeelte).
Ik was in m’n werkplaatsje met de Calpamosjes bezig, m’n vriendin binnen aan het werk. Krijg een appje van een klega, “alles goed daar?” Ik denk wat een rare vraag, waarom zou het niet goed zijn. Erop een appje van een vriend van gelijke strekking, maar eens gevraagd waar toch die belangstelling vandaan komt
Maar goed, inmiddels is de rust teruggekeerd geloof ik.
Ik was in m’n werkplaatsje met de Calpamosjes bezig, m’n vriendin binnen aan het werk. Krijg een appje van een klega, “alles goed daar?” Ik denk wat een rare vraag, waarom zou het niet goed zijn. Erop een appje van een vriend van gelijke strekking, maar eens gevraagd waar toch die belangstelling vandaan komt
Maar goed, inmiddels is de rust teruggekeerd geloof ik.
Ik ben een setje interlinks van Jeroen / Daudio aan het testen, volgens mij op basis van een zilver/goud geleider, althans zo klinkt het. De interlink mag sparren met een Furutech FA-220, een mooie interlink van 100% koper. In dit geval is de toepassing het gebied onder de 160Hz, dus de AT 10C77 woofers aansturen via de N1000 ncore versterker.
De Furutech lijkt in eerste instantie meer laag te geven, de Daudio is echter veel schoner, ik moet de dipool laagcorrectie wat verder openzetten voor hetzelfde gewicht in het geluid. Komende tijd maar eens wat meer luisteren.
Groetjes Walter
De Furutech lijkt in eerste instantie meer laag te geven, de Daudio is echter veel schoner, ik moet de dipool laagcorrectie wat verder openzetten voor hetzelfde gewicht in het geluid. Komende tijd maar eens wat meer luisteren.
Groetjes Walter
Prima kabels Walter! 
Lekker luisteren nu: goed opgenomen, mooie stem, audiofiel maar toch bijzonder.
- pappaleo
- Contacteer:
Dat kwam laatst ook voorbij.
Lento is wel een goede titel. Er zit namelijk niet veel vaart in.
Het nummer dat ik luisterde herkende ik na 3 minuten pas. Ik had al het gevoel dat het iets bekends was maar kon het niet thuisbrengen.
Het bleek "my favourite things" (sound of music) te zijn op ⅛ snelheid. Gaap. Ik heb heb het einde niet gehaald.
Lento is wel een goede titel. Er zit namelijk niet veel vaart in.
Het nummer dat ik luisterde herkende ik na 3 minuten pas. Ik had al het gevoel dat het iets bekends was maar kon het niet thuisbrengen.
Het bleek "my favourite things" (sound of music) te zijn op ⅛ snelheid. Gaap. Ik heb heb het einde niet gehaald.
Dat is een andere cd van haar.
Jeuk op mijn rug.
Yup, echt een killer! En The Sound Of Music was al niet zo'n snelle film....!pappaleo schreef:Het bleek "my favourite things" (sound of music) te zijn op ⅛ snelheid. Gaap. Ik heb heb het einde niet gehaald.
Ik heb dan 5 albums van deze dame en ben ook naar een concert geweest van haar in Rotterdam, kan dat toch geen slaap verwerkende vertoning noemen die zij gaf.
Haar Frans zeker betere als het mijne, qua uitspraak, en het zingen ook zeker als wat ik presteer.
Haar Frans zeker betere als het mijne, qua uitspraak, en het zingen ook zeker als wat ik presteer.
Maar weer eens duidelijk dat smaken echt verschillen, ik vind het een goede artieste.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Zeker Walt. Heb er ook een paar albums van. Zijn mooi opgenomen maar ik heb die albums toch meer om haar muziek! Beslist stukken beter dan die standaard demozingmeuk die je op beurzen te verteren krijgt.
Had vandaag wat hulp van Jeroen nodig omdat Roon beetje moeilijk deed, dat was makkelijk opgelost door de nieuwste Merging driver te gebruiken. Tevens wat andere instellingen waardoor de Hapi DAC nu altijd op de hoogste resolutie draait. Meest intressante was een nieuw inzicht van Jeroen m.b.t. mijn specifieke baffle van de AT mid en de invloed daarvan op de backwave, dat is nu niet optimaal en zou eigenlijk een kleine wijziging in de ASP vereisen, nu ongeveer in de DSP van Roon nagebootst, zit er nu naar te luisteren, geinig!
Mogelijk komt hier over een maandje of twee een door Theo van Wermeskerken gemodificeerde Philips 104 cd speler. Hoe old skool wil je het hebben? Deze is voorzien van allerlei van der Heide structuur modificaties. Ik ben benieuwd, op het audiofreaks forum is men er zeer lovend over. Of deze partij kan bieden tegen de Hapi/Grimm combi, ik ben benieuwd... ik denk dat het twee verschillende werelden zullen zijn. Ik hoef alleen de RCA output naar de ASP om te zetten, dus in principe soort van naast elkaar bruikbaar.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Ooit een keer met een jubileum een CD100 gebruikt om dan eens terug in de tijd te gaan.
De samenwerking met het radiomuseum in Rotterdam was prima.
Niet gemodificeerd en een behoorlijk gewicht, dat verbaasde mij het meest, maar dan de klank die de meeste mensen niet hadden verwacht, dus het kan dan beter vergeleken worden met een 'schone' speler, als je het gaat vergelijken.
De samenwerking met het radiomuseum in Rotterdam was prima.
Niet gemodificeerd en een behoorlijk gewicht, dat verbaasde mij het meest, maar dan de klank die de meeste mensen niet hadden verwacht, dus het kan dan beter vergeleken worden met een 'schone' speler, als je het gaat vergelijken.