het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Helaas geen liefhebber gevonden om het over te nemen..
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Iemand een condensator nodig?
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... sPage=home
Hij heeft ook heel veel ander mooi spul te koop!
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... sPage=home
Hij heeft ook heel veel ander mooi spul te koop!
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
SB17NRXC35-8 mid-woofers
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Hij gaat verhuizen, en moet nu wat kwijt.
https://link.marktplaats.nl/m1667832725
https://link.marktplaats.nl/m1667832725
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Die advertentie staat er vaker op, vakmensen zijn ook niet makkelijk te vinden.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ze zijn er genoeg,alleen willen ze niet betalen. 
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Geen idee.
Ik weet uit ervaring dat ze erg lage salarissen aanbieden,terwijl ze met een enorm personeel te kort zitten.
Ik weet uit ervaring dat ze erg lage salarissen aanbieden,terwijl ze met een enorm personeel te kort zitten.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
En het is te vrijblijvend. ‘Paar ochtenden in de week’, dan moet je maar net kunnen. Ook als zzp-er. Als er bv had gestaan voor de dinsdag- en donderdagmorgen wordt het al anders.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Als dat zo is wel slimhannesie schreef:Sluikreclame
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Zijn die harken van Millon weer, daar hebben we al een leuk draadje over...
viewtopic.php?f=9&t=28230
viewtopic.php?f=9&t=28230
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Geen idee of die marketing van hun ook echt werkt. Ze investeren in ieder geval flink in Marktplaats.
Ze bieden ook regelmatig op speakers die ik aanbied op mp. Ook al een set verkocht, die dan bij hun weer aangeboden
wordt als ingeruild, op hun betere speakers.
Maar ja, als het werkt.
Er lopen wel grotere boeven rond.
Ze bieden ook regelmatig op speakers die ik aanbied op mp. Ook al een set verkocht, die dan bij hun weer aangeboden
wordt als ingeruild, op hun betere speakers.
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9199
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
wat ik me dan afvraag: als je een Millon naast een gerenommeerd merk kan vergelijken, hoe weet ik dan dat die origineel is? Als het toch al dubieus is qua marketing... Zo lang mensen dit dus niet echt inruilen, kun je je afvragen of ze de vergelijking zouden doorstaan.
Even de fase van de middentoner van een B&W 3-weg omdraaien en je eigen spul klinkt ineens veel beter dan dr B&W... Niet bedoeld als laster, meer dat ik me afvraag wat het waard is als je bij een fabriek 2e hands concurrenten hebt staan in de line up.
Even de fase van de middentoner van een B&W 3-weg omdraaien en je eigen spul klinkt ineens veel beter dan dr B&W... Niet bedoeld als laster, meer dat ik me afvraag wat het waard is als je bij een fabriek 2e hands concurrenten hebt staan in de line up.
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Vanuit het oogpunt van B&W zou ik Millon niet echt een concurrent noemen, eerder een klein muisje dat nog wat restjes probeert op te snoepen.
Voor de rest snap ik de vraag niet.
Je bedoelt simpelweg dat je nooit weet wat je koopt?
Voor de rest snap ik de vraag niet.
Je bedoelt simpelweg dat je nooit weet wat je koopt?
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Je weet in ieder geval niet of ze beter klinken dan een B&W wanneer er geklooid is.
Deze praktijken zijn wel een berichtje naar de ACM waard. Dit valt onder misleiding.
Deze praktijken zijn wel een berichtje naar de ACM waard. Dit valt onder misleiding.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik heb zelf nog nooit een "echte Millon" gezien of gehoord, bestaan die eigenlijk wel, of is het alleen maar een inruil depot?
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Waar is er sprake dan van misleiding ? Wouter sprak slechts van een mogelijkheid of een vermoeden. nergens is sprake van iets concreets.beijert schreef:Je weet in ieder geval niet of ze beter klinken dan een B&W wanneer er geklooid is.
Deze praktijken zijn wel een berichtje naar de ACM waard. Dit valt onder misleiding.
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Beter klinken is sowieso een uiterst rekbaar begrip, ik zie niet zo snel hoe je dat zou kunnen aanvechten.
Uiteraard moet er dan wel de mogelijkheid zijn om de speakers dan ook daadwerkelijk te kunnen beluisteren, of thuis op proef te kunnen beluisteren.
Cosmetische dingen etc lijken mij evident.
Maar je mag in principe een kartonnen doos vol met lijmresten voor duizenden euro's verkopen, juridisch is naar niets mis mee, zolang het doet wat het zou moeten doen binnen de wettelijke garantieperiode.
Uiteraard moet er dan wel de mogelijkheid zijn om de speakers dan ook daadwerkelijk te kunnen beluisteren, of thuis op proef te kunnen beluisteren.
Cosmetische dingen etc lijken mij evident.
Maar je mag in principe een kartonnen doos vol met lijmresten voor duizenden euro's verkopen, juridisch is naar niets mis mee, zolang het doet wat het zou moeten doen binnen de wettelijke garantieperiode.
