TMWW-1
Moderator: Beheerdersteam
- tonvandeacker
- Berichten: 867
- Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 8:26
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: TMWW-1
Goed bezig...en ruimte genoeg zie ik.
Mijn hokje is ietsjes kleiner..240 x 240 cm
3 projecten tegelijkertijd...doet mij aan iemand herinneren die ik vaag ken
Mijn hokje is ietsjes kleiner..240 x 240 cm
3 projecten tegelijkertijd...doet mij aan iemand herinneren die ik vaag ken
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: TMWW-1
Nee, het fineer dat ik had was niet geschikt. Scheurt heel snel. Ik heb stukjes voor de Bébé van mijn dochter gebruikt. Dat gaat nog net.
Re: TMWW-1
Oud draadje, maar ik was vandaag even wezen luisteren bij Leo ! (hij vertelde dat de Accuton speakers van Dre bij hem stonden en die had ik afgelopen weekend niet gehoord. maar zag toen deze grote jongens staan, die heb ik ook niet eerder gehoord) dus dit gaat over de speakers in dit topic.
Wat mij opviel vooral , was moeiteloos laag. (en een hele leuke hond !) Filmscores en klassieke stukken waren erg indrukwekkend, mooi hoog in strings en percussie elementen en dan laag wat voor mijn gevoel in de buurt komt van MFB, het is er heel vaak niet maar dan ineens een strakke rumble ! zonder dat het een half jaar door bromt. ben benieuwd hoe ze klinken en uit zien in de nieuwe kasten !
En nu nog even het hele draadje lezen
Wat mij opviel vooral , was moeiteloos laag. (en een hele leuke hond !) Filmscores en klassieke stukken waren erg indrukwekkend, mooi hoog in strings en percussie elementen en dan laag wat voor mijn gevoel in de buurt komt van MFB, het is er heel vaak niet maar dan ineens een strakke rumble ! zonder dat het een half jaar door bromt. ben benieuwd hoe ze klinken en uit zien in de nieuwe kasten !
En nu nog even het hele draadje lezen
Re: TMWW-1
Ik heb met plezier dit verslag gelezen. Bedankt voor het tonen van je grondige knutselwerk, ambacht en productie-slimmigheidjes, uitleggen van de ontwerpgedachten, de droge humor, en de prettige verslaglegging. Het heeft een resultaat naar (veel) tevredenheid opgeleverd zie ik.
Als ik 't goed begrijp is dit bouwverslag gestopt/gepauzeerd toen de 'nette kasten' nagenoeg klaar waren. (Ik noem het maar even zo, al waren de 'testkasten' ook netjes). Zijn ze uiteindelijk afgemaakt?
Als ik 't goed begrijp is dit bouwverslag gestopt/gepauzeerd toen de 'nette kasten' nagenoeg klaar waren. (Ik noem het maar even zo, al waren de 'testkasten' ook netjes). Zijn ze uiteindelijk afgemaakt?
